رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نکوداشت استاد حمید سهیلی پژوهشگر و مستندساز باسابقه در سومین روز از چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت»، امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و […]

نکوداشت استاد حمید سهیلی پژوهشگر و مستندساز باسابقه در سومین روز از چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت»، امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه نکوداشت زنده یاد استاد حمید سهیلی مستندساز سرشناس با حضور همسر او نسرین شکیب، محمد مقدم (مستندساز)، پدرام اکبری (تهیه کننده و مستندساز) و همایون امامی (مستندساز) برگزار می شود.

در این آئین فیلم نکوداشت زنده یاد حمید سهیلی به کارگردانی محسن سخا نمایش داده شده و با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره از همسر این مستندساز تقدیر می شود.

بخش دیگری از برنامه سومین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت رویداد «فیلم، خبر» است. مستند‌‌های «ایساتیس»، «هجده هزارپا»، «آوای شب دهم»، «چلچلای سفری»، «ف-الف-شیفت شب» در ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و مستندهای «پاوه»، «برانازا»، «حلب دریا ندارد»، «کودتای ۵۳»، «چمر سرباز» در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از تلویزیون تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره تحت عنوان «فیلم خبر» ۵ و ۶ روی آنتن می‌روند.

علاوه بر این تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات ۱۶:۳۰ تا ۱۷ ، ۱۸:۳۰ تا ۱۹، ۲۰:۳۰ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۲۲ برنامه‌های ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا  ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار