رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با توجه به استقبال از نمایش‌های آنلاین چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، ۱۵ فیلم پرمخاطب این دوره در آخرین روز جشنواره دوباره به نمایش گذاشته می‌شوند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با اعلام این خبر افزود: با مساعدت دبیر محترم جشنواره و همراهی […]

با توجه به استقبال از نمایش‌های آنلاین چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، ۱۵ فیلم پرمخاطب این دوره در آخرین روز جشنواره دوباره به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با اعلام این خبر افزود: با مساعدت دبیر محترم جشنواره و همراهی سامانه‌های هاشور، فیلیمو، نماوا و تیوا، ۱۵ مستند پرمخاطب این دوره‌ «سینماحقیقت» در روز سوم دی‌ماه به نمایش گذاشته می‌شوند.

شهنام صفاجو اضافه کرد: این یک فرصت برای علاقمندانی است که فیلم‌های پرمخاطب جشنواره را ندیده‌اند. همینطور تهیه‌کنندگان و کارگردانان حاضر در جشنواره می‌توانند از این فرصت برای بالا بردن امتیاز فیلم‌های خود به منظور کسب جایزه تماشاگران بهره ببرند.

وی یادآور شد: برترین فیلم از نگاه تماشاگران، حاصل جمع‌بندی آرای کاربران «خانه جشنواره» در سامانه هاشور است که پس از تماشای فیلم‌ها و براساس سه گزینه خوب، متوسط، ضعیف، به آن اثر رای داده‌اند. جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم نیز مختص چهار سامانه یادشده است که هر یک براساس تعداد بلیت‌های به فروش رسیده، جایزه‌ای به پرمخاطب‌ترین فیلم آن سامانه می‌دهند.

شهنام صفاجو در پایان گفت: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ساعت ۱۷ چهارشنبه سوم دی‌ماه برگزار می‌شود.

چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم به صورت آنلاین از ۲۵ آذرماه شروع شده و تا دوم دی ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار