رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 22 May

رابین رایت مهارت‌های کارگردانی‌اش را با ساخت ده قسمت از فصل‌های مختلف سریال تحسین‌شده «خانه پوشالی» در بازه‌ای چهارساله به کمال رساند؛ و این در حالی بود که یکی از نقش‌های اصلی مجموعه را هم بر عهده داشت. رابین رایت که بجز این ده قسمت، فیلم کوتاهی با عنوان «شوالیه تاریکی» / The Dark of […]

رابین رایت مهارت‌های کارگردانی‌اش را با ساخت ده قسمت از فصل‌های مختلف سریال تحسین‌شده «خانه پوشالی» در بازه‌ای چهارساله به کمال رساند؛ و این در حالی بود که یکی از نقش‌های اصلی مجموعه را هم بر عهده داشت.

رابین رایت که بجز این ده قسمت، فیلم کوتاهی با عنوان «شوالیه تاریکی» / The Dark of Knight را هم در سال ۲۰۱۷ ساخته، حالا با اولین فیلم بلند داستانی‌اش در مقام کارگردان بازگشته است. درامی با محوریت بقا و عنوان «سرزمین» / Land که نقش اصلی آن را هم بازی کرده است. اولین نمایش جهانی فیلم در جشنواره ساندنس ۲۰۲۱ خواهد بود و تازگی آنونس فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

برنامه‌ریزان ساندنس در بیانیه‌ای درباره «سرزمین» و انتخابش اعلام کرده‌اند: «بازیگر تحسین‌شده رابین رایت، با اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان به جشنواره ساندنس بازمی‌گردد؛ فیلمی که در چشم‌اندازهای زیبای طبیعتی بکر می‌گذرد و رایت در نقش ادی هم تحسین‌برانگیز است؛ زنی سوگ‌زده که با حضور فریبا و آرام شخصیت دمیان بیچیر مواجه می‌شود که همراهی غیرمنتظره می‌شود و انتخاب‌های ناگهانی ادی را زیر سؤال می‌برد. «سرزمین» سفری آرام اما استادانه در باب تمایلی پیچیده به تنهایی است که زنی را در جست‌وجوی یافتن معنا در حیات وحش پهناور و خشن آمریکا دنبال می‌کند».

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار