رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، تعداد ۱۰۰۲ اثر برای حضور در بخش های مختلف این رویداد سینمایی ثبت نام کردند. سعید نجاتی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، گفت: از آغاز اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه رضوی […]

با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، تعداد ۱۰۰۲ اثر برای حضور در بخش های مختلف این رویداد سینمایی ثبت نام کردند.

سعید نجاتی دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، گفت: از آغاز اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه رضوی تا ۲۰ دی ماه مجموع ۱۰۰۲ اثر در بخش های مختلف در سایت جشنواره بارگذاری شد. مهلت ارسال اثر در فراخوان ۳۰ آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل شرایط اجتماعی ناشی از کرونا و به تبع دشواری های فیلمسازی در این وضعیت، به درخواست متقاضیان این مهلت تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

وی افزود: با پایان مهلت ارسال آثار و جمع بندی آن ها طی چند روز گذشته، ۳۵۷ فیلم داستانی، ۱۵۱ فیلم مستند، ۵۱ انیمیشن، ۷۲ فیلم در بخش فیلم های نوجوانان و ۳۲۹ فیلمنامه به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ارسال شد که بعد از معرفی مشاوران انتخاب این آثار در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت و فیلم های منتخب توسط اعضا به رقابت جشنواره راه خواهند یافت.

نجاتی درباره تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران نیز عنوان کرد: همچنین ۱۱ فیلم نیز که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در حال تولید است، به صورت مستقیم به بخش رقابتی فیلم های داستانی جشنواره راه خواهد یافت.

این کارگردان درباره فیلم های موبایلی نیز توضیح داد: دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در ۵ استان مازندران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز ۳۱ فیلم موبایلی منتخب مردمی را برای حضور در جشنواره در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار خواهند داد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار