رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی، با فروشی بیش از ۶۳۵ میلیون به کار خود در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا پایان داد. طبق اعلام سامانه نمایش دهنده فیلم، «جمشیدیه» یلدا جبلی و فردین خلعتبری ، در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه ۱۳۹۹ وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت ۳۰ روز […]

فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی، با فروشی بیش از ۶۳۵ میلیون به کار خود در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا پایان داد.

طبق اعلام سامانه نمایش دهنده فیلم، «جمشیدیه» یلدا جبلی و فردین خلعتبری ، در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه ۱۳۹۹ وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت ۳۰ روز از اکران آنلاین با فروش  ۳۱ هزار و ۷۶۴ بلیت به پایان اکران آنلاین رسید.

دومین فیلم بلند سینمایی جبلی، روایت زندگی «ترانه» و «امیر»، زن و شوهر ۳۴ و ۳۷ ساله ای است  که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ای می شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می شود که توانست به فروش ۶۳۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و از لحاظ جدول فروش فیلیمو و نماوا جایگاه سیزدهم فروش اکران آنلاین را به خود اختصاص داد.

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن با حضور کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می‌کنند.

«جمشیدیه» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و بعداز اکران آنلاین از فردا چهاردهم دی ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار