رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

قسمت‌های سریال «آقازاده» در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا رکوردی منحصر به فرد ثبت کرد. به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در حالی که تنها یک قسمت به پایان سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی باقی مانده، قسمت‌های این سریال در مجموع با رد کردن […]

قسمت‌های سریال «آقازاده» در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا رکوردی منحصر به فرد ثبت کرد.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در حالی که تنها یک قسمت به پایان سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی باقی مانده، قسمت‌های این سریال در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا رکوردی منحصر به فرد در سامانه فیلیمو ثبت کرد.

۲۸  قسمت پخش شده سریال «آقازاده» در فیلیمو تا پایان روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دقیقه توسط مخاطبان تماشا شده که بالاترین رقم دقیقه-تماشا در بین کلیه آثار پخش‌شده در شبکه نمایش خانگی است.

نکته جالب توجه افزایش چشمگیر تماشای قسمت‌های ابتدایی سریال است و همزمان با پایان پخش «آقازاده» مخاطبان بسیاری تماشای این سریال را به تازگی آغاز کرده اند. ضمن اینکه در حال حاضر قسمت اول این سریال با بیش از ۸۱ میلیون دقیقه رکورددار دقیقه تماشای یک قسمت از یک سریال در سامانه فیلیمو است.

با توجه به اینکه هنوز پخش یک قسمت از این سریال باقی‌مانده و دقیقه تماشای قسمت های گذشته همچنان در حال افزایش است این رکورد نقطه پایان «آقازاده» نخواهد بود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار