رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
تهیه کننده «جنایت بی‌دقت» بیان کرد:

فکر کردیم امکان شرکت در جشنواره را نداریم

تهیه کننده «جنایت بی‌دقت» می‌گوید برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده است و دوست دارد این فیلم برای مخاطبان ایرانی در فجر به نمایش درآید. نگار اسکندرفر؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» آخرین ساخته شهرام مکری در پاسخ به اینکه چرا به رغم گمانه‌زنی‌ها نام فیلم «جنایت بی دقت» در میان ۱۱۰ متقاضی […]

تهیه کننده «جنایت بی‌دقت» می‌گوید برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده است و دوست دارد این فیلم برای مخاطبان ایرانی در فجر به نمایش درآید.

نگار اسکندرفر؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» آخرین ساخته شهرام مکری در پاسخ به اینکه چرا به رغم گمانه‌زنی‌ها نام فیلم «جنایت بی دقت» در میان ۱۱۰ متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر نیست؟ به ایسنا گفت: «طبق فراخوان جشنواره، اعلام شده بود فیلم‌هایی که پیش‌ از این در جشنواره‌های خارجی شرکت کرده‌اند امکان حضور در جشنواره فجر را ندارند، اما بعد از آن گفته شد که به دلیل برخی تقاضاهای مطرح شده، این موضوع در شورای سیاستگذاری جشنواره مطرح و امکان حضور این فیلم‌ها بررسی می شود. بنابراین ما منتظر بودیم که از سوی جشنواره اعلام شود آیا مجاز به ثبت نام در جشنواره هستیم یا خیر و از آنجا که هیچ خبری در این مورد تاکنون منتشر نشده است به طور طبیعی فکر کردیم امکان شرکت در جشنواره را نداریم».

او ادامه با اشاره به صحبت‌های دبیر جشنواره درمورد فرم پرنکردن فیلم «جنایت بی‌دقت» اظهار کرد: «با وجود اینکه ساعتی از این مصاحبه زنده می‌گذشت شروع به ثبت نام کردم و کد ارسالی را هم طبق دستورالعمل تغییر دادیم، اما ناگهان با اخطار پایان ثبت‌نام مواجه شدم که دیدم یکی دو دقیقه از ۱۲ نیمه شب گذشته است».

اسکندرفر گفت: «امروز بعد از اینکه در میان فیلم‌های شرکت کننده اسم چند فیلم دیگر را که شرایط مشابه با ما دارند دیدم، این موضوع را پیگیری کردم و پرسیدم مگر ما می‌توانستیم در جشنواره شرکت کنیم؟ ولی گفتند ممکن بود فرم هم پر کنید، ولی شرایط لازم را باز هم برای شرکت در جشنواره نداشته باشید».

او تاکید کرد: «اگر همین الان هم بگویند که می‌توانید در جشنواره شرکت کنید من کاملاً آماده هستم چون قطعا دوست داریم این فیلم همانند دیگر آثار سینمایی برای مخاطب ایرانی و نیز در جشنواره فجر به نمایش درآید».

منبع: هنر و تجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار