رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حمله طرفداران ترامپ به کنگره و برنامه زنده و مستقیم آن که از سی‌ان‌ان و دیگر شبکه‌های آمریکا پخش می‌شد، به پرتماشاگرترین برنامه سی‌ان‌ان در تاریخ این شبکه بدل شد. به نقل از سی‌ان ان، پوشش سی‌ان‌ان از حمله چهارشنبه هواداران ترامپ به کنگره آمریکا با ۵.۲۲۱ میلیون تماشاگر به پرمخاطب‌ترین روز سی‌ان‌ان در تاریخ […]

حمله طرفداران ترامپ به کنگره و برنامه زنده و مستقیم آن که از سی‌ان‌ان و دیگر شبکه‌های آمریکا پخش می‌شد، به پرتماشاگرترین برنامه سی‌ان‌ان در تاریخ این شبکه بدل شد.

به نقل از سی‌ان ان، پوشش سی‌ان‌ان از حمله چهارشنبه هواداران ترامپ به کنگره آمریکا با ۵.۲۲۱ میلیون تماشاگر به پرمخاطب‌ترین روز سی‌ان‌ان در تاریخ بدل شد.

این برنامه مستقیم در دیگر شبکه‌ها هم تماشاگر زیادی یافت و شبکه‌های کابلی MSNBC و FNC نیز با پوشش مستقیم این یورش روزهای متفاوتی را تجربه کردند.

در حالی که سی‌ان‌ان مشغول پخش خبر مستقیم از کنگره در روزی بود که باید بایدن به عنوان رییس جمهوری بعدی آمریکا معرفی می شد، هجوم طرفداران ترامپ مستقیم روی آنتن رفت و رکورد ۵.۲۲۱ میلیون بیننده به صورت میانگین ثبت شد.

شبکه MSNBC با میانگین ۴.۰۰۶ میلیون بیننده در رتبه دوم قرار گرفت و FOX News هم با ۲.۹۸۸ میلیون سوم شد.

این برنامه در ساعات پربیننده سی‌ان‌ان ۸.۲۰۳ میلیون مخاطب داشت. این شبکه در نهایت از ساعت ۳ بعد از ظهر این برنامه را رایگان کرد تا تماشاگران بتوانند آن را از طریق وب‌سایت شبکه ببینند.

به این ترتیب سی‌ان‌ان دیجیتال هم پنجمین روز بزرگ خود را با ۷۲ میلیون تماشاکننده مستقیم کسب کرد.

تماشاگران مستقیم گزارش ۶ ژانویه از کنگره از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ با ۵.۴ بیننده که تاکنون پرمخاطب‌ترین برنامه سی‌ان‌ان بود هم عبور کرد.

روز سه‌شنبه که سی ان‌ان مشغول گزارش انتخابات دو نماینده سنا در جورجیا بود نیز مخاطب زیادی برای این برنامه وجود داشت و سی‌ان‌ان در میان همه شبکه‌های خبری کابلی شماره یک بود و ۱.۳۹۸ میلیون بیننده داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار