رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از گذشت یک هفته از اکران در سینماهای کشور و علیرغم آن که سینماهای تهران را برای اکران در اختیار نداشت، توانست با جذب ۱۰ هزار تماشاگر به فروش ۱۲۰ میلیون تومانی برسد و از این حیث رکورد […]

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از گذشت یک هفته از اکران در سینماهای کشور و علیرغم آن که سینماهای تهران را برای اکران در اختیار نداشت، توانست با جذب ۱۰ هزار تماشاگر به فروش ۱۲۰ میلیون تومانی برسد و از این حیث رکورد فروش فیلم‌هایی که در دوران کرونا روانه پرده سینما شده بودند را بشکند.

پیش بینی می‌شود با اضافه شدن سینماهای تهران به سینماهای اکران کننده «دیدن این فیلم جرم است» سطح فروش این فیلم بتواند جهش چشمگیری را تجربه کند. شب گذشته نیز این فیلم علاوه بر فروش در پردیس سینمایی «چارسو» به سانس فوق العاده رسید.

«دیدن این فیلم جرم است» که پخش آن بر عهده موسسه «بهمن سبز» است، هم اکنون در سینماهای تهران و ۱۹ استان کشور و تمامی شهرهای با وضعیت زرد بازگشایی شده و بلیت آن از طریق سامانه‌های «گیشه۷» و «سینماتیکت» به فروش می‌رسد.

گفتنی است این فیلم سینمایی با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

پوستر پرتره بازیگران

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار