رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «سیاه‌باز» به‌کارگردانی حمید همتی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی به ماجرای فعالیت‌های یک بیت‌کوین‌باز پرداخته است. «بیت‌کوین» پیش از این در سینمای ایران نیز مطرح شده بود و حتی برخی از رسانه‌ها از حضور یک سرمایه‌گذار بیت‌کوین‌باز با پول حاصل از این فعالیت در سینمای ایران و حتی حضور او به‌عنوان اسپانسر یکی از […]

فیلم سینمایی «سیاه‌باز» به‌کارگردانی حمید همتی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی به ماجرای فعالیت‌های یک بیت‌کوین‌باز پرداخته است.

«بیت‌کوین» پیش از این در سینمای ایران نیز مطرح شده بود و حتی برخی از رسانه‌ها از حضور یک سرمایه‌گذار بیت‌کوین‌باز با پول حاصل از این فعالیت در سینمای ایران و حتی حضور او به‌عنوان اسپانسر یکی از جشنواره‌های دولتی فیلم خبر داده بودند.

ارتباط سینمای ایران با «بیت‌کوین» به فعالیت‌های این سرمایه‌گذار هم محدود نشد و حال پای «بیت‌کوین» به سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر هم باز شده است! فیلم سینمایی «سیاه‌باز» به‌کارگردانی حمید همتی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی به ماجرای فعالیت‌های یک بیت‌کوین‌باز پرداخته است، البته این فیلم در اوایل تابستان جلوی دوربین رفت و بحث آن به ماجراهای اخیر «بیت‌کوین» و برق و گاز و مازوت و… ارتباطی ندارد!

در این فیلم سام قریبیان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، افسانه بایگان، المیرا دهقانی و آتیلا پسیانی در برابر دوربین فیلمبرداری اصغر رفیعی جم ایفای نقش کرده‌اند و می‌تواند یکی از آثار بحث‌برانگیز و چالشی جشنواره پیشِ‌رو باشد.

فیلم «سیاه‌باز» یکی از آثار جشنواره سی و نهم فیلم فجر است که تلاش کرده است در مسیر سینمای اجتماعی به‌جای سینمای فلاکت حرکت کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار