رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شیلا خوش اقبال نویسنده، کارگران فیلم کوتاه «آهو» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: دختری ساده و بی آلایش به نام آهو در دل روستایی سرسبز، همراه برادر کوچک خود، کنار پدر بزرگ و مادربزرگ زندگی می گذرانند. آهو چند سالی است پدر و مادرش را در […]

شیلا خوش اقبال نویسنده، کارگران فیلم کوتاه «آهو» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: دختری ساده و بی آلایش به نام آهو در دل روستایی سرسبز، همراه برادر کوچک خود، کنار پدر بزرگ و مادربزرگ زندگی می گذرانند. آهو چند سالی است پدر و مادرش را در سانحه تصادف از دست داده است و به همین دلیل احساسات خود را با طبیعت تقسیم می کند. روزی پسر عمو عباس به دیدار پدربزرگ می آید و خبر ناخوشایندی را به ایشان می رساند و آهو متوجه آن گفتگو می شود و اتفاق هایی که در ادامه رخ می دهد.

وی در ادامه از مشکلات ساخت فیلم سخن به میان آورد و افزود: مشکلاتی که در ساخت این فیلم کوتاه داشتم شرایط سخت کرونا بود و استرس های حاصل از آن جهت رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی که خدای ناکرده اعضای گروه دچار بیماری نشوند و هماهنگ شدن با نور در این فصل از سال، آن هم در مازندران کمی سخت بود ولی به لطف خداوند همه چیز بخوبی پیش رفت و فیلم کوتاه آهو به مرحله تدوین رسید. جا دارد از اداره ارشاد استان مازندران و شهرستان بابل و نیروی انتظامی استان مازندران تشکر کنم که همکاری لازم را با ما داشته اند.

شیلا خوش اقبال فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی گرایش نقاشی می باشد که از پنج سال پیش در موسسه باران با مدیریت حسین شهابی در رشته بازیگری رئال مشغول به آموزش شد و دوره های فیلمنامه نویسی و کارگردانی را تا مرحله پیشرفته گذراند. وی بازیگری در تئاتر “داستان یک بداهه”، سریال “شاهرگ” به کارگردانی اشکذری، فیلم سینمایی “بهانه سکوت” به کارگردانی ذبیح الله رحمانی، فیلم داستانی “چشمان عادل” به کارگردانی آقای کاشرفی و کارگردانی مستند داستانی من نقاشی ۱۰ نقاش ۲۱ که درباره زندگی کودکان سندروم داون در شهر دامغان است و همکاری با صدا و سیمای مازندران به عنوان مجری به کارگردانی خدامی را در شناسنامه هنری خود دارد.

عواملی که در فیلم کوتاه «آهو» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده و کارگردان: شیلاخوش اقبال، بازیگران: رامینا رضایی، مهیار عیسی زاده، رهام محسن زاده، رضا رضازاده، اکبر اصغر زاده، امیر رضا فرجی، امیرهوشنگ پریدار، رضا فرجی، روجا رضایی، اقدس پاشایی، محمود پریدار، تصویر برداران: رضا حسین زاده، موسی شفیع زاده، دستیار تصویر: مریم معبودی، صدابردار: نورالله طورسوادکوهی، لباس،منشی صحنه: سودابه فاضل زاده، دستیار صحنه: رهام محسن زاده، تصاویر پشت صحنه: سالار حسین پور و تدوین: مریم معبودی، رضا حسین زاده

سینماخانه/ خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار