رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران تصریح کرد که سهم ریحانه پارسا توسط دیگر تهیه کننده فیلم بی چاره خریداری شده و در حال حاضر این فیلم با یک تهیه کننده و مالک مشخص و مجاز در جشنواره حضور دارد. سید صادق موسوی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در پاسخ […]

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران تصریح کرد که سهم ریحانه پارسا توسط دیگر تهیه کننده فیلم بی چاره خریداری شده و در حال حاضر این فیلم با یک تهیه کننده و مالک مشخص و مجاز در جشنواره حضور دارد.

سید صادق موسوی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا فیلمی با تهیه کنندگی ریحانه پارسا در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: خیر؛ فیلم «بی چاره» چند ماه پیش به کارگردانی مشترک امیر احمد قزوینی و محمد کریم پور و به تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان تولید می شود اما ظاهرا آقای دهقان سهم خانم پارسا را با مبلغ ۱۰ میلیون تومان خریداری کرده اند و در حال حاضر تنها تهیه کننده و مالک این فیلم هستند.

وی تاکید کرد: آقای دهقان برگه ای هم به ما مبنی بر این مالکیت و پذیرفتن کلیه مسئولیتهای مربوطه در صورت هر نوع ادعا در این زمینه داده است.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه بی چاره در بخش ملی داستانی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد و همزمان با آغاز جشنواره خبری در فضای مجازی منتشر شد که این فیلم با تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا بازیگر جنجالی و مهاجرت و کشف حجاب کرده و هادی دهقان در این جشنواره پذیرفته شده است. حتی این بازیگر خارج نشین با مالکان سایت های قمار و شرط بندی، تصویر این خبر را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود که آن را حذف کرده است.

منبع: خبرگزاری موج

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار