رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «فراموشخانه» ساخته سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی در بخش فیلم مستند سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «فراموشخانه» ساخته مشترک سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی ماجرای یک پیانو است که در وضعیتی استثنایی قرار دارد. این پیانوی قدیمی که در یکی […]

مستند «فراموشخانه» ساخته سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی در بخش فیلم مستند سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «فراموشخانه» ساخته مشترک سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی ماجرای یک پیانو است که در وضعیتی استثنایی قرار دارد.
این پیانوی قدیمی که در یکی از پلاتوهای دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران رها شده ‌است، تاریخ و داستان نامشخصی دارد که قرار است در طول فیلم نسبت به این سرگذشت و تاریخ اطلاعاتی به دست بیاید. داستان این پیانو از حدود سال ۴۰ تا روزگار کنونی دنبال می‌شود.
«سهند سرحدی»  متولد ۱۳۷۰ در تهران است و کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی تئاتر دارد.او قبل از این دو مستند «شکوه زیستن» و «صحنه تاریخ» را ساخته بود و «فراموشخانه» سومین اثر این مستندساز است.
«سیدفرهاد قدسی» هم زاده ۱۳۶۹ در شهر مشهد است. او نیزدر رشته کارگردانی تئاتر مدرک کارشناسی دارد. مستند کوتاه «مترو پلیس» تنها ساخته قدسی پیش از «فراموشخانه» است. تهیه‌کننده  مستند «فراموشخانه» علی مصفا است.

دیگر عوامل این فیلم عبارت‌انداز: پژوهشگر: سهند سرحدی/تصویربردار: رضا دیدار و حسین نیکزاد/صدابردار: جواد جهانگیری/صداگذار: امیرحسین قاسمی/تدوینگر: میثم مولایی و سید فرهاد قدسی/عکاس: پانته‌آ هاشمی/نویسنده گفتار متن: سهند سرحدی/گوینده متن: امیر مسعود واعظ تهرانی/تهیه کننده: علی مصفا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار