رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

پنجمین شماره «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد. به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از «فجرنامه» حسین سلطان‌محمدی سرمقاله را با موضوع پایان کار هیئت داوری و معرفی فیلم‌ها به نگارش درآورده است. در بخشی دیگر به بهانه برگزاری مراسم نکوداشت چنگیز جلیلوند و پرویز پورحسینی دو هنرمند فقید […]

پنجمین شماره «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از «فجرنامه» حسین سلطان‌محمدی سرمقاله را با موضوع پایان کار هیئت داوری و معرفی فیلم‌ها به نگارش درآورده است.
در بخشی دیگر به بهانه برگزاری مراسم نکوداشت چنگیز جلیلوند و پرویز پورحسینی دو هنرمند فقید در مراسم اختتامیه جشنواره، گزارشی از درگذشتگان سینما در سال ۱۳۹۹ تهیه شده است؛ گزارشی غمبار از وداع با چهره‌های ارزشمندی که برخی به واسطه ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفتند.
در این بخش سعید راد یادداشتی درباره پرویز پورحسینی نوشته و ابوالحسن تهامی دوبلور باسابقه نیز از سال‌ها همراهی با چنگیز جلیلوند نوشته است.
یادداشت رضا صائمی نیز در شماره پنجم جشنواره به موضوع برگزاری نکوداشت این دو هنرمند اختصاص دارد.
در بخش دیگر این شماره از بولتن، ۱۶ فیلم سینمایی که از سوی هیئت داوران به عنوان نامزدهای بخش سودای سیمرغ شناخته شدند‌، معرفی شده‌اند.
در بخش ویژه جشنواره در آینه قرن نیز محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، درباره برگزاری جشنواره و یک دوره مدیریت این رویداد سینمایی سخن گفته است.
گزارش مراسم قرعه‌کشی تعیین جدول نمایش سینمای اهالی رسانه، در کنار اخبار هفته و بازتاب اخبار جشنواره در رسانه‌ها و صفحات گزارش تصویری سایر بخش‌های «فجرنامه» را تشکیل می‌دهد.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد. بولتن مجازی  جشنواره، پیش از شروع به کار این رویداد سینمایی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

برای دانلود چهارمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار