رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

دومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که انتقادات فراوانی نسبت به کمبود امکانات در پردیس ملت مطرح بود. در نخستین شب از جشنواره فیلم فجر، مشکلاتی در پردیس ملت وجود داشت که اهالی رسانه نسبت به آن اعتراض کردند. سرمای سالن های طبقه پایین پردیس، قطعی پله […]

دومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که انتقادات فراوانی نسبت به کمبود امکانات در پردیس ملت مطرح بود.

در نخستین شب از جشنواره فیلم فجر، مشکلاتی در پردیس ملت وجود داشت که اهالی رسانه نسبت به آن اعتراض کردند.

سرمای سالن های طبقه پایین پردیس، قطعی پله برقی، بی توجهی به امکانات سرویس بهداشتی و نبود شرایط پذیرایی به بهانه محدودیت های کرونایی موضوعاتی بود که حاضران در پردیس ملت از آن گله داشتند.

در نخستین ساعات از روز دوم جشنواره فیلم فجر و زمانی که اهالی رسانه و منتقدان برای تماشای فیلم سینمایی «ستاره بازی» وارد سالن شدند، متوجه سرمای شدید شدند. همین موضوع باعث شد مجدد حاضران نسبت به وضعیت گرمایشی به مسئولان اجرایی اعتراض کنند. ظاهرا مشکل نبود سیستم گرمایشی در سالن های طبقه پایین همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این بسیاری از مشکلاتی که در شب نخست جشنواره دیده شد، مانند قطعی پله برقی در برخی طبقات در شب دوم نیز ادامه دارد. ظاهرا اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندانی که برای تماشای فیلم های جشنواره به پردیس ملت می‌آیند، باید تا پایان این فستیوال مشکلات موجود در این پردیس را تحمل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار