رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

انیمیشن تحسین‌شده کمپانی «پیکسار» با عنوان «روح» / Soul در بالای جدول فروش فیلم‌ها در سینماهای کره جنوبی به انیمه موفق «فیلم شیطان‌کش: قطار موگِن» / Demon Slayer the Movie: Mugen Train پیوست. در آخرهفته‌ای که سپری شد، این دو فیلم چیزی حدود سی درصد بر درآمدهای گیشه سینماهای کره جنوبی افزودند. «روح» در دومین […]

انیمیشن تحسین‌شده کمپانی «پیکسار» با عنوان «روح» / Soul در بالای جدول فروش فیلم‌ها در سینماهای کره جنوبی به انیمه موفق «فیلم شیطان‌کش: قطار موگِن» / Demon Slayer the Movie: Mugen Train پیوست.

در آخرهفته‌ای که سپری شد، این دو فیلم چیزی حدود سی درصد بر درآمدهای گیشه سینماهای کره جنوبی افزودند. «روح» در دومین هفته اکرانش هم‌چنان با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد و فروشی دو میلیون و ۳۲۰ هزار دلاری کسب کرد که فقط نه درصد نسبت به فروش هفته گذشته کاهش داشت. به این ترتیب، فروش مجموع «روح» در سینماهای کره به رقمی بیش از هفت میلیون دلار رسید.

«شیطان‌کش» هم که در ژاپن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این کشور بدل شد، در دیگر بازارهای سینمایی آسیایی از جمله تایوان با استقبال مواجه شده است. فروش این انیمه در اولین هفته نمایشش در سینماهای کره (با در نظر گرفتن درآمد حاصل از پیش‌نمایش‌ها) به رقم یک میلیون و ۶۳۰ هزار دلار رسید؛ اما جایگاه سوم جدول فروش به فیلم کره‌ای «سه خواهر» / Three Sisters رسید که لی سونگ‌وون آن را کارگردانی کرده است؛ فیلمی که در ۵۶۹ سینما روی پرده رفت و در کل به فروشی ۳۱۷ هزار دلاری دست یافت.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار