رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دیپلم افتخار اولین دوره جشنواره IFA-Indie Film Awards کشور هند به فیلم کوتاه «فرشتگان نمی‌میرند» اهدا شد. به گزارش ایلنا، دیپلم افتخار اولین دوره جشنواره IFA-Indie Film Awards کشور هند به فیلم کوتاه «فرشتگان نمی‌میرند» به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا بیگلری» اهدا شد. این جشنواره با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل سراسر جهان برگزار می‌شود و […]

دیپلم افتخار اولین دوره جشنواره IFA-Indie Film Awards کشور هند به فیلم کوتاه «فرشتگان نمی‌میرند» اهدا شد.

به گزارش ایلنا، دیپلم افتخار اولین دوره جشنواره IFA-Indie Film Awards کشور هند به فیلم کوتاه «فرشتگان نمی‌میرند» به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا بیگلری» اهدا شد.

این جشنواره با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل سراسر جهان برگزار می‌شود و در تاریخ January ۳۰ نتایج آن اعلام شد.

«فرشتگان نمی‌میرند» تاکنون موفق به کسب جوایز و حضور در فستیوال‌های متعددی شده و علیرضا بیگلری آن را به نرجس خانعلی‌زاده و تمامی شهدای کادر درمان که با از جان گذشتگی برای نجات جان انسانها تلاش می‌کنند، تقدیم کرده است.

شایان ذکر است که دو فیلم دیگر «قلب برفی» و «سلفی با تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری در این فستیوال حضور دارد.

آدرس وب سایت رسمی فستیوال بخش دیپلم افتخار: http://indiefilmawards.eu/Honorable-Mention/ است. آدرس فستیوال نیز به این قرار است:  filmfreeway: https://filmfreeway.com/IFA-IndieFilmAwards

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار