رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

کارشناس بهداشتی با حضور در مرکز همایش‌های برج میلاد، مقر جشنواره و سینمای اهالی رسانه، در نامه‌ای به دکتر هاله احمدنیا رئیس مرکز بهداشت شمال غرب تهران، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مکان را تأیید کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این نامه آمده است: پیرو اعلام […]

کارشناس بهداشتی با حضور در مرکز همایش‌های برج میلاد، مقر جشنواره و سینمای اهالی رسانه، در نامه‌ای به دکتر هاله احمدنیا رئیس مرکز بهداشت شمال غرب تهران، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مکان را تأیید کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این نامه آمده است: پیرو اعلام کارشناس محترم ستادی مبنی بر نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سالن همایش بین‌المللی برج میلاد مورخ ۱۳/۱۱/۹۹ کارشناسان بهداشت محیط این مرکز (مهندس امیر حسینی و مهندس دهقانی) به محل مذکور مراجعه کرده، مشاهده شد مدعوین در ابتدا با رعایت فاصله و انجام تب‌سنجی وارد سالن می‌شوند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: فاصله‌گذاری‌ها در داخل سالن رعایت شده (صندلی‌ها ۲ نفر در میان)، دستگاه و محلول ضدعفونی به تعداد کافی در سالن موجود است.
این نامه به امضای آرزو امیرحسینی کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شمال غرب تهران رسیده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار