رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

یازدهمین شماره «فجرنامه»، بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با پرونده دو فیلم «مامان» و «منصور»، گزارشی درباره آثار اقتباسی جشنواره امسال و گفت‌وگو با «مجید مظفری» بازیگر برگزیده جشنواره دهم در بخش «جشنواره در آینه قرن» منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از […]

یازدهمین شماره «فجرنامه»، بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر با پرونده دو فیلم «مامان» و «منصور»، گزارشی درباره آثار اقتباسی جشنواره امسال و گفت‌وگو با «مجید مظفری» بازیگر برگزیده جشنواره دهم در بخش «جشنواره در آینه قرن» منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن مجازی جشنواره سی‌و‌نهم رامتین شهبازی وضعیت سینما را در دوران کرونا مورد توجه قرار داده و سرمقاله را به نگارش درآورده است.

در ادامه مطالب شماره یازدهم پرونده فیلم‌های روز ششم جشنواره می‌آید. مصاحبه با آرش انیسی کارگردان و مجید برزگر تهیه‌کننده «مامان» و یادداشت جلیل شعبانی تهیه‌کننده و محسن قصابیان بازیگر فیلم «منصور» محتوای این بخش را تشکیل می‌دهد.

گزارش این شماره به بهانه حضور دو فیلم اقتباسی در میان ۱۶ فیلم حاضر در جشنواره امسال، میزان استقبال از فیلم‌های اقتباسی در جشنواره فجر است. این بخش شامل اینفوگرافیک فیلم‌های اقتباسی است که جایزه کارگردانی، بازیگری یا فیلمنامه از فجر گرفته‌اند و در ادامه گزارشی به تشریح این سرفصل‌ها می‌پردازد. یادداشت رضا صائمی هم اقتباس در جشنواره سی‌و‌نهم است.

در بخش ویژه جشنواره در آینه قرن مجید مظفری بازیگر برگزیده دهمین دوره جشنواره فیلم فجر درباره پیشینه حضور در این جشنواره و اهمیت کسب جایزه از آن گفته است.

گفت‌و‌گو با مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس، نشست‌های روز پنجم، گزارش تصویری روز پنجم به همراه بخش اخبار دیگر مطالب این شماره از بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر است.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد.
برای دانلود یازدهمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار