رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جشنواره ۳۹ فیلم فجر، فرصتی برای آشتی مخاطبان با سینمای ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود، امکان رأی‌گیری از همه مردم ایران در انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را ویژگی‌ این دوره جشنواره عنوان کرد. «امانقلیچ شادمهر» نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی […]

نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جشنواره ۳۹ فیلم فجر، فرصتی برای آشتی مخاطبان با سینمای ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود، امکان رأی‌گیری از همه مردم ایران در انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را ویژگی‌ این دوره جشنواره عنوان کرد.

«امانقلیچ شادمهر» نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی درخصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: برپایی جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم را در این شرایط بحرانی با سینما آشتی داده است. مردم از دهه فجر انتظار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند. مردم یک سال دسترسی به امکانات حوزه فرهنگ و هنر نداشتند و این مدت وقفه فرصت خوبی برای هنرمندان بود که فکرهای بکر داشته باشند و ایده‌های نو و خلاقیت در تولیدات به کار ببرند. امیدوارم این قهر اجباری که مردم با سینما داشتند، از بین برود و مخاطبان سینما، با سینما آشتی کنند.

او با اشاره به امکان اخذ آرای مردمی از تمام استان‌ها در این دوره عنوان کرد: این اتفاق خوبی است. هنر مختص تهران نیست و برای تمام ایران است. حق اظهارنظر در جای جای کشور جایز است.

شادمهر درخصوص حمایت نمایندگان مجلس از هنرمندان بیان کرد: باید فکرهای اساسی درخصوص حمایت از هنرمندان صورت گیرد و اگر دوستان طرح و برنامه‌ای در این زمینه داشته باشند، ما استقبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار