رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شهرام شاه‌حسینی کارگردان سینما و تلویزیون قرار است نخستین تجربه کارگردانی‌اش در نمایش خانگی را مقابل دوربین ببرد. سریال «می‌خواهم زنده بمانم» جدیدترین پروژه سریال‌سازی در نمایش خانگی است که شهرام شاه‌حسینی قرار است آن را بسازد. این سریال به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و با سرمایه‌گذاری یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی جلوی دوربین می‌رود. «می‌خواهم […]

شهرام شاه‌حسینی کارگردان سینما و تلویزیون قرار است نخستین تجربه کارگردانی‌اش در نمایش خانگی را مقابل دوربین ببرد.

سریال «می‌خواهم زنده بمانم» جدیدترین پروژه سریال‌سازی در نمایش خانگی است که شهرام شاه‌حسینی قرار است آن را بسازد. این سریال به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و با سرمایه‌گذاری یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی جلوی دوربین می‌رود.

«می‌خواهم زنده بمانم» یک ملودرام عاشقانه است که در دهه ۶۰ روایت می‌شود. از لحاظ لوکیشن و پروداکشن می‌توان سریال جدید شاه‌حسینی را عظیم‌ترین سریال نمایش خانگی دانست.

محمد شایسته و شهرام شاه‌حسینی پیش از این تجربه ساخت فیلم «خانه دختر» را با هم داشتند.

شاه‌حسینی که ورودش به سینما با فیلم سینمایی «کلاغ‌پر» بود بعد از ساخت چند فیلم از جمله «زنها فرشته‌اند» و «خانه دختر» به سریال‌سازی برای تلویزیون روی آورد که سریال «پرستاران» و «هشت و نیم دقیقه» مهم‌ترین سریال‌های او است که از شبکه‌های سیما پخش شد.

محمد شایسته در سال‌های گذشته در تهیه آثار سینمایی نقش فعالی داشت و فیلم‌های «طلا» ساخته پرویز شهبازی و «نگار» ساخته رامبد جوان از آثار متاخر او در زمینه تهیه‌کنندگی است.

به زودی عوامل و بازیگران سریال «می‌خواهم زنده بمانم» رسانه‌ای می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار