رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

پیمان افشار، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، با حضور در مقر جشنواره فیلم فجر سی‌ونهم از رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی ابراز رضایت کرد و از تعاملات سازمان سینمایی با سازمان اورژانس کشور صحبت کرد. مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور درباره همکاری جشنواره فیلم فجر با سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به شیوع […]

پیمان افشار، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، با حضور در مقر جشنواره فیلم فجر سی‌ونهم از رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی ابراز رضایت کرد و از تعاملات سازمان سینمایی با سازمان اورژانس کشور صحبت کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور درباره همکاری جشنواره فیلم فجر با سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ما در اورژانس کشور بر آن شدیم تا بتوانیم آموزش‌هایی را برای سینماداران بگذاریم.
او در ادامه توضیح داد: معاونت آموزش اورژانس کشور این مسئولیت را بر عهده گرفت و جلسات آموزشی برای سینماداران پیش از شروع جشنواره فیلم فجر برگزار شد تا آن‌ها بدانند چطور باید پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کنند و افراد مشکوک به کرونا را از غیرمشکوک تشخیص دهند.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با اشاره به جلسه‌ای که پیش از جشنواره در رابطه با همکاری سازمان سینمایی و سازمان اورژانس برگزار شد، گفت: پیش از شروع جشنواره در جلسه بین حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی، و پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کل کشور، توافقی صورت گرفت و بعد از آن برای هماهنگی جلسات متعدد بسیاری بین دو سازمان برقرار شد.
او با تاکید بر توافق‌های صورت‌گرفته بین دو سازمان گفت: ما برای مردم کلیپ‌های از نکات آموزشی در مورد کرونا در قالب ۲۰ تا ۳۰ ثانیه آماده کردیم که پیش از نمایش فیلم‌ها در سینماهای عمومی به نمایش درمی‌آید. از طرف دیگر، همکاران من در سینماهای سراسر کشور حضور فیزیکی دارند تا بتوانند هم بر رعایت پروتکل‌ها نظارت داشته باشند و هم به افرادی کمک‌رسانی کنند که دچار مشکلی می‌شوند.
افشار در مورد حضور نمایندگان اورژانس در سینماهای شهر تهران توضیح داد: در شهر تهران ۳۱ سالن سینما داریم که فیلم‌های جشنواره را نمایش می‌دهند. پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس، قبول کردند برای تمام سینماها آمبولانس و موتورلانس به شکل فیزیکی حضور داشته باشد. علاوه بر این، تکنسین‌های اورژانس با تخصص ویژه در سینماها حضور دارند و بر رعایت شدن پروتکل‌ها نظارت می‌کنند.
او در ادامه گفت: خوش‌بختانه با توجه به چیزی که من امروز در کاخ جشنواره دیدم، با تدابیری که دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اندیشیده‌اند، تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شود. حتی عکاسان به هنگام عکس گرفتن تجمع نمی‌کنند و تک به تک عکس می‌گیرند.
افشار درباره اهمیت آموزش درباره کرونا بیان کرد: سینما فضای گسترده‌ای دارد. بنابراین مخاطبان بسیار زیادی هم دارد. آموزش در هر کاری نقش مهمی دارد و این آموزش‌هایی که قبل از فیلم‌های سینمایی برای مخاطب عام پخش می‌شود، می‌تواند سهم عمده‌ای در جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس داشته باشد.
او با اشاره به گسترده شدن تعاملات اورژانس گفت: در حال حاضر این تعامل بین سازمان اورژانس و سازمان صداوسیما هم به وجود آمده است تا این کلیپ‌های آموزشی از رسانه ملی پخش شود تا مخاطبان رسانه ملی هم با این نوع آموزش‌ها آشنا شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار