رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

کارگردان «روزهای ابدی» به اظهارات مهدی طالقانی، فرزند آیت الله طالقانی درباره تغییر واقعیت‌های تاریخی در این سریال پاسخ داد. مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی نسبت به قسمتی از سریال «روزهای ابدی» که به اتفاقات اواخر دی ماه ۵۷ تا تسخیر سفارت جاسوسی آمریکا می‌پردازد، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس واکنش نشان داد. جواد شمقدری […]

کارگردان «روزهای ابدی» به اظهارات مهدی طالقانی، فرزند آیت الله طالقانی درباره تغییر واقعیت‌های تاریخی در این سریال پاسخ داد.

مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی نسبت به قسمتی از سریال «روزهای ابدی» که به اتفاقات اواخر دی ماه ۵۷ تا تسخیر سفارت جاسوسی آمریکا می‌پردازد، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس واکنش نشان داد. جواد شمقدری کارگردان و نویسنده سریال در جواب او، متنی را در اختیار خبرگزاری فارس قرارداد که در این متن تاکید داشته است: هیچگاه نخواسته ایم و به کسی هم اجازه نمی‌دهیم شان آیت‌الله طالقانی را خدای ناکرده بخواهد مورد خدشه وارد کند.

متن جواد شمقدری در پاسخ به ایرادات پسر آیت‌الله طالقانی به شرح ذیل است:

آنچه در سریال آمده تلخیص و دراماتیزه شده مصاحبه آقای سیدمهدی طالقانی با سایت تاریخ ایرانی است. بدیهی است که ما نه خواسته‌ایم و نه نیازی بود به همه روند اتفاقات و جزئیات آن بپردازیم. البته هیچگاه نخواسته‌ایم و به کسی هم اجازه نمی‌دهیم شان آیت‌الله طالقانی را خدای ناکرده بخواهد مورد خدشه وارد کند. همچنان که در قسمت ۳۸ در سخنرانی مراسم رحلت ایشان به همان مضامین و ویژگی‌های آیت‌الله طالقانی که امام اشاره داشته‌اند ما هم پرداخته‌ایم.

قطعا آیت‌الله طالقانی از رهبران اصلی و از السابقون نهضت امام خمینی است.

ممکن است در بعضی موارد که در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی‌کند خطاهایی رخ داده باشد. مثل اینکه بجای محمدرضا ما مجتبی را نشان داده‌ایم.

در پایان لازم است تاکید کنم اگرچه تا بحال من با آقای سیدمهدی طالقانی از نزدیک دیداری نداشته‌ام، اما به دلیل وفاداری ایشان به راه و مشرب آیت‌الله ارادت دارم. هدف من اتفاقا تبیین نقش آیت‌الله طالقانی به عنوان یک همراه منطقی و مشکل گشای مسائل و مشکلات سر راه انقلاب است. اینکه حالا مترینکو آیت‌الله را دعوت می‌کند نشانه فریبکاری و دغلکاری اوست. معلوم است آیت‌الله نه تنها به او بلکه به روسای او هم بی‌اعتنا بودند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار