رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلمبرداری فیلم نیمه‌بلند «اخطار پنج روزه» به کارگردانی رضا استادی در تهران ادامه دارد و گروه سازنده با استقرار در خانه‌ای قدیمی در محله خاوران تهران ساخت این فیلم را پیگیری می‌کنند. این فیلم با پرداختن به زندگی دو شخصیت سالمند، مواجهه آن‌ها با بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر زندگی روزمره آن‌ها را به تصویر می‌کشد. رضا […]

فیلمبرداری فیلم نیمه‌بلند «اخطار پنج روزه» به کارگردانی رضا استادی در تهران ادامه دارد و گروه سازنده با استقرار در خانه‌ای قدیمی در محله خاوران تهران ساخت این فیلم را پیگیری می‌کنند.

این فیلم با پرداختن به زندگی دو شخصیت سالمند، مواجهه آن‌ها با بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر زندگی روزمره آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

رضا استادی سازنده این فیلم، پیش‌تر از روزنامه‌نگاران حوزه سینما بوده که تا کنون فیلم‌های کوتاه قوش قابان، مادر پُرمشغله، پارکینگ مزاحم و نقطه زیر صفر را ساخته است. در این فیلم «ناصر علاقبندان» از بازیگران تئاتر دهه شصت مشهد، نقش اصلی مرد را ایفا می­‌کند.

به گفته استادی، فیلم نیمه بلند «اخطار پنج روزه» اثری داستانگو با حال و هوایی اجتماعی و شهری با نگاه رئالیستی است که فیلمنامه آن در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ نوشته و در طول سال‌های گذشته نسخه‌های مختلفی از آن بازنویسی و تکمیل شده است. بخش­های مهمی از این فیلم در بافت‌های فراموش شده و بخش‌های کمتر دیده شده شهر تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار