رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اکران اینترنتی فیلم‌های «هنر و تجربه» از امروز (پنجشنبه ۲۳ بهمن) در صفحه مخصوص این موسسه در پلتفرم هاشور به قیمت ۱۲ هزار تومان آغاز می‌شود. در ادامه همکاری‌های مشترک بین موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» با پلتفرم نمایش برخط (آنلاین) «هاشور» که با برگزاری آنلاین دو هفته فیلم اروپایی و ایتالیایی آغاز شد، صفحه اختصاصی […]

اکران اینترنتی فیلم‌های «هنر و تجربه» از امروز (پنجشنبه ۲۳ بهمن) در صفحه مخصوص این موسسه در پلتفرم هاشور به قیمت ۱۲ هزار تومان آغاز می‌شود.

در ادامه همکاری‌های مشترک بین موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» با پلتفرم نمایش برخط (آنلاین) «هاشور» که با برگزاری آنلاین دو هفته فیلم اروپایی و ایتالیایی آغاز شد، صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در این پلتفرم راه‌اندازی شده است و در اولین گام دو فیلم مستند «کودتای ۵۳» به کارگردانی تقی امیرانی و «قصه بولوار» به کارگردانی داود اشرفی اکران آنلاین خود را آغاز می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت و دیدن این فیلم‌ها با استفاده از پیوند https://hashure.com/art-experience-list به صفحه اختصاصی «هنر و تجربه» در پلتفرم هاشور مراجعه کنند.

خرید بلیت برای دیدن فیلم مستند «کودتای ۵۳» فقط در داخل ایران امکانپذیر است ولی خرید بلیت و امکان تماشای «قصه بولوار» از داخل و خارج ایران امکانپذیر است.
فیلم «کودتای ۵۳» که از آثار جدید اکران این موسسه است به طور همزمان روی پرده سینماهای «هنروتجربه» نیز می‌رود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار