رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «هر روزی اکنون» در شش شاخه از جوایز سینمایی«یوسی» در کشور فنلاند از جمله بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جایزه شد. فیلم «هر روزی اکنون» اولین ساخته بلند حامی رمضان کارگردان ایرانی – فنلاندی/، با بازی شهاب حسینی و شبنم قربانی در ۶ بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا […]

فیلم «هر روزی اکنون» در شش شاخه از جوایز سینمایی«یوسی» در کشور فنلاند از جمله بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جایزه شد.

فیلم «هر روزی اکنون» اولین ساخته بلند حامی رمضان کارگردان ایرانی – فنلاندی/، با بازی شهاب حسینی و شبنم قربانی در ۶ بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (شهاب حسینی) کاندیدای جوایز «یوسی»، مهمترین جوایز سینمایی در کشور فنلاند شد.

پوریا حیدری اوره تهیه کننده همکار و مسول انتخاب بازیگران ایرانی این فیلم اعلام کرد، در تلاش است با کسب مجوزهای لازم به زودی این فیلم را در ایران در سینماها و پلتفورم های آنلاین اکران کند.

این فیلم که با عنوان اصلی«اولین برف» نیز شناخته می شود، اخیرا به بخش نسل جشنواره برلین دعوت شده و داستان آن درباره زندگی پسربچه‌ای ۱۳ ساله در یکی از روستاهای فنلاند است که زندگی اش با عدم پذیرش درخواست پناهندگی خانواده اش دگرگون می‌شود.

شبنم قربانی، آران-سینا کشوری و کیمیا اسکندی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار