رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه انبار نامزد بهترین فیلم های کوتاه در جشنواره سالانه «Gbeck Future film Festival» شد. جشنواره فیلم آینده گبک (Gbeck Future Film Festival) مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده و برای کشف و حمایت از فیلمسازان جوان طراحی شده است. جشنواره فیلم آینده گبک بر رسانه‌های […]

فیلم کوتاه انبار نامزد بهترین فیلم های کوتاه در جشنواره سالانه «Gbeck Future film Festival» شد.

جشنواره فیلم آینده گبک (Gbeck Future Film Festival) مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده و برای کشف و حمایت از فیلمسازان جوان طراحی شده است.

جشنواره فیلم آینده گبک بر رسانه‌های جدید و فیلمسازان جوان تمرکز دارد. بسیاری از فیلمسازان بزرگ جوان توسط این رویداد پرورش یافته‌اند و بسیاری از فیلم‌های عالی در مراحل انتخاب کشف شده‌اند.
لیست کوتاه هفتمین دوره GbeckFF در فوریه ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و برندگان در آوریل معرفی می‌شوند. نمایش فیلم آینده Gbeck 2021 در آوریل در جزیره پرنس ادوارد ارایه می‌شود.
جوایز این رویداد هنری شامل: گواهی حضور فیلم کوتاه، گواهی کاندیدا شدن فیلم در جشنواره و گواهی برندگان است.
این رویداد در ۲ بخش: «فیلم کوتاه» و «فیلم بلند» و در سه ژانر درام ، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود. زمان‌بندی فیلم های کوتاه کم‌تر از ۳۰ دقیقه و فیلم‌های بلند بیش از ۶۰ دقیقه است.
جشنواره Gbeck Future film Festival برای هفتمین سال برگزاری خود در کشور کانادا از تاریخ ۲ تا چهار آپریل به صورت حضوری و در جزیره پرنس ادوارد برگزار خواهد شد.
فیلم کوتاه «انبار» با محوریت قرار دادن کارکنان یک انبار ضایعات کاغذ، داستانی جنائی_ اجتماعی را دنبال می‌کند.
هامون سیدی،علی یعقوبی، محمدرضا هلال زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری نسب، مرتضی حسینی راد، وحیدباقری، حامد کریوند بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار