رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

معاون سیما به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز در پیامی ضمن  آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران ، بر عزم و  اراده جدی  برای شکوفایی فرهنگ سیمای رسانه ملی تاکید کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، متن پیام نوروزی دکتر شاه آبادی معاون سیما بدین شرح […]

معاون سیما به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز در پیامی ضمن  آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران ، بر عزم و  اراده جدی  برای شکوفایی فرهنگ سیمای رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، متن پیام نوروزی دکتر شاه آبادی معاون سیما بدین شرح است:

یا  مقلب  القلوب   و الابصار   یا مدبر اللیل    و النهار

یا   محول الحول و الاحوال حول حالنا  الی احسن الحال

تقارن فرا رسیدن بهار و عید نوروز با اعیاد مبارک شعبانیه را به همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم و با استعانت از پروردگار محول الاحوال درخواست دارم تا با آغاز شکوفائی بهار ما نیز هم نفس با طبیعت، نشاط و تازگی در پیش بگیریم و با عزم و اراده، اهداف جدیدی را در عرصه شکوفایی فرهنگ سیمای جمهوری اسلامی دنبال کنیم.

معاونت سیما سالی پر چالش اما پر توفیق را به مدد الهی با تلاش و همراهی همکاران خود در بخش های گوناگون پشت سر گذاشت. شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن، شرایط دشوار و تهدید آمیزی را برای کار و فعالیت در عرصه های تولید بوجود آورده بود؛ اما همه هنرمندان، عوامل پشت صحنه و همکاران این معاونت با مجاهدت خود از هیچ کوششی دریغ نکردند تا برنامه ها به ثمر نشست که جای قدردانی دارد. در دورانی که این ویروس منحوس به عامل اخلال در زندگی هموطنانمان تبدیل شده ، سیما با نقش آفرینی به موقع و دقیق و همچنین خلق لحظاتی مفید و مفرح، یار نزدیک مردم برای عبور از این مرحله بوده است. 

جا دارد از هنرمندان، همکاران وهمراهان در سیما که اینک از بین ما رفته اند هم یاد و برای آن عزیزان سفر کرده طلب غفران واسعه الهی کنیم. 

در پایان برای همه شما سالی بهتر، توأم با موفقیت های الهی و زندگی خوب و آرام در کنار خانواده هایتان از درگاه خداوند منان آرزومندم.

حمید شاه آبادی

 معاون سیمای رسانه ملی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار