رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آکادمی اسکار که به برگزاری حضوری «اسکار ۲۰۲۱» اصرار دارد، برای رفع نگرانی نامزدهای اروپانشین از محدودیت‌های مسافرتی دوران کرونا، همزمان در پاریس و لندن هم مراسم فیزیکی برگزار می‌کند. به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمتر از یک ماه مانده به برگزاری نودوسومین دوره از مراسم اهدای جوایز اسکار، متولیان این رویداد سینمایی به دنبال […]

آکادمی اسکار که به برگزاری حضوری «اسکار ۲۰۲۱» اصرار دارد، برای رفع نگرانی نامزدهای اروپانشین از محدودیت‌های مسافرتی دوران کرونا، همزمان در پاریس و لندن هم مراسم فیزیکی برگزار می‌کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمتر از یک ماه مانده به برگزاری نودوسومین دوره از مراسم اهدای جوایز اسکار، متولیان این رویداد سینمایی به دنبال آن هستند تا برای نامزدهای بین‌المللی که به دلیل محدودیت‌های مسافرتی ناشی از شیوع کرونا امکان سفر به لس‌آنجلس را ندارند، مراسم مشابهی را در انگلیس و فرانسه تدارک ببینند.

استیون سودربرگ، جسی کالینز و استیسی شر، تهیه‌کنندگان این دوره از مراسم اسکار که همچنان بر برگزاری حضوری این مراسم اصرار دارند، دیروز (سه‌شنبه ۱۰ فروردین) در جلسه برخطی که با نامزدها داشتند از امکان شرکت در این مراسم از سالنی واقع در لندن خبر دادند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که جمعی از نامزدها با اشاره به محدودیت‌های مسافرتی از اصرار بر حضور فیزیکی در مراسم انتقاد کرده بودند. علاوه بر لندن، قرار است سالنی در پاریس نیز به پذیرایی از میهمانان مراسم اسکار اختصاص داده شود.

رویداد اصلی همچنان با پهن کردن فرش قرمز در یونیون استیشن لس‌آنجلس برگزار می‌شود اما مسئولان برگزاری برای شعب مراسم در اروپا، برنامه ویژه‌ای دارند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورترز، یک سیستم پیشرفته تست کرونا به صورت اختصاصی برای جوایز اسکار در نظر گرفته شده است و هزینه قرنطینه نامزدها نیز در همکاری با خطوط هوایی و هتل‌ها جبران خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد معتبر سینمایی باید ۱۰ روز قبل از روز مراسم خود را قرنطینه کنند و حتما ماسک تنفسی به همراه داشته باشند، هرچند برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که افراد روی صحنه یا در بین تماشاگران نیازی به زدن ماسک نداشته باشند. حضور نامزدها در سالن، در طول برگزاری مراسم، نیز چرخشی خواهد بود.

نودوسومین دوره از مراسم اسکار ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) برگزار و به صورت زنده از شبکه ABC پخش می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار