رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مینی‌سریال «دیگری» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» از دوشنبه ۱۶ فروردین، روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. به نقل از روابط ‌عمومی شبکه آی‌فیلم، قصه «دیگری» از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده، جایگزین سریال «روزگار خوش حبیب آقا» خواهد شد. «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و توسط کارگردان‌های مختلف ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی، در ۶ اپیزود در سال ۱۳۹۶ از شبکه […]

مینی‌سریال «دیگری» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» از دوشنبه ۱۶ فروردین، روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به نقل از روابط ‌عمومی شبکه آی‌فیلم، قصه «دیگری» از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده، جایگزین سریال «روزگار خوش حبیب آقا» خواهد شد.

«روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و توسط کارگردان‌های مختلف ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی، در ۶ اپیزود در سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

«دیگری» نام پنجمین اپیزود مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» است که در ۶ قسمت نگاشته شده است و قصه زوجی را روایت می‌کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می گیرند.

حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور، لیلی فرهادپور، کریم امینی، امیرعلی غفاری بازیگر کودک و مجید واشقانی از بازیگران این اپیزود هستند.

اپیزود ۶ قسمتی «دیگری» از دوشنبه ۱۶ فروردین، هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار