رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

خبر شوک آور جنایت فجیع قاچاقچیان که منجر به شهادت دلخراش دو محیط بان در منطقه ای حفاظت شده در استان زنجان با واکنش سازندگان سریال «افرا» روبه رو شد. سریالی که مضمون آن درباره زندگی و حرفه محیط بانان است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، سازندگان سریال افراد […]

خبر شوک آور جنایت فجیع قاچاقچیان که منجر به شهادت دلخراش دو محیط بان در منطقه ای حفاظت شده در استان زنجان با واکنش سازندگان سریال «افرا» روبه رو شد. سریالی که مضمون آن درباره زندگی و حرفه محیط بانان است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، سازندگان سریال افراد در واکنش به این اتفاق دردناک با انتشار متنی اعلام کردند همچون سایر وجدان های آگاه جامعه، متأثر و اندوهگین شدند. طی سالیان سال ، هر از گاهی خبرهای دلخراشی از کشته یا مصدوم شدن تعدادی محیط بانان به گوش می رسد درحالی که ظاهراً حمایت قانونی برای حفاظت از جان و حریم این محافظان محیط زیست، متناسب و بازدارنده نیستند.

سازندگان «افرا» ضمن محکومیت اتفاق اخیر و درخواست برخورد با مجرمان، امیدوارند با پخش این سریال در آینده نزدیک، نمودی از فداکاری های این قشر پرتلاش در حفاظت و کنترل عرصه‌های طبیعی و حیات وحش کشور را شاهد باشیم.
سریال «افرا» تلاش دارد با حضور بازیگران شناخته شده، بخشی از مسئولیت سنگین و دشوار محیط بانان را به تصویر بکشد و افکار عمومی را متوجه مخاطرات این حرفه و ابعاد فداکارهای شاغلان بی ادعایش کند. سریالی که نقش اصلی آن یک محیط بان (با بازی روزبه حصاری) است و به همین بهانه در طول داستان، شاهد دغدغه های روزمره این قشر و البته خطر درگیری با شکارچیان غیرمجاز و زخمی‌شدن یا مرگ این عزیزان خواهیم بود.
سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی مراحل پایانی تصویربرداری را در شمال کشور سپری می کند.
مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، اسماعیل محرابی ،فریبا متخصص، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و … بازیگران این سریال هستند. افرا محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار