رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
از سوی انجمن جلوه‌های ویژه اعلام شد؛

«روح» و «مندلورین» در صدر جوایز جلوه‌های ویژه

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ آمریکا از نظر جلوه‌های ویژه انتخاب شدند. به نقل از ورایتی، فیلم انیمیشن «روح» پیکسار، «آسمان نیمه شب» جورج کلونی و سریال «مندلورین» در صدر برندگان نوزدهمین جوایز سالانه انجمن جلوه‌های ویژه (VES) آمریکا قرار گرفتند. پتون آزوالت کمدین برای دهمین بار مجری این برنامه بود که امسال به صورت مجازی […]

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ آمریکا از نظر جلوه‌های ویژه انتخاب شدند.

به نقل از ورایتی، فیلم انیمیشن «روح» پیکسار، «آسمان نیمه شب» جورج کلونی و سریال «مندلورین» در صدر برندگان نوزدهمین جوایز سالانه انجمن جلوه‌های ویژه (VES) آمریکا قرار گرفتند.

پتون آزوالت کمدین برای دهمین بار مجری این برنامه بود که امسال به صورت مجازی برگزار شد.

در مراسم اهدای جوایز ۲۰۲۱ که در ۲۵ بخش مختلف از هنر جلوه‌های ویژه تجلیل می‌کند «روح» به عنوان برترین فیلم انیمیشن شناخته شد و روی هم رفته پنج جایزه برد. «مندلورین» جایزه بهترین اپیزود فوتورئال را برد و برنده سه جایزه شد. «آسمان نیمه شب» هم برنده جایزه بهترین فیلم فوتورئال شد و دو جایزه برد.

ساشا بارون کوهن جایزه برتری خلاقانه را به رابرت لگاتو اهدا کرد که ناظر جلوه‌های ویژه و همچنین مدیر عکاسی شناخته‌شده است.

کیت بلانشت نیز جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای را به پیتر جکسون داد. فیلمساز «ارباب حلقه‌ها» همچنین در یک تجلیل مجازی مورد تحسین چهره‌های شناخته‌شده‌ای از جمله اندی سرکیس، نائومی واتس، الایژا وود، سر ایان مک‌کلن و جیمز کامرون قرار گرفت.

فیلم «منک»‌ دیوید فینچر برنده جایزه بخش جلوه‌های ویژه تکمیلی در یک پروژه سینمایی فوتورئال شد و سریال «تاج» هم همین جایزه را در بخش تلویزیونی دریافت کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار