رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
قیمت فقط ۸۹ میلیون دلار!

عمارت فیلم «پدرخوانده» فروخته می‌شود

خانه مجلل فیلم «پدرخوانده» که زمانی به ویلیام راندولف هرست تعلق داشت به قیمت ۸۹ میلیون دلار فروخته می شود. به نقل از فیگارو، عمارت فیلم «پدرخوانده» برای فروش به قیمت ۸۹ میلیون دلار (نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان) گذاشته شده است. مالک این عمارت باشکوه به دلیل قرار گرفتن در آستانه ورشکستگی، توسط […]

خانه مجلل فیلم «پدرخوانده» که زمانی به ویلیام راندولف هرست تعلق داشت به قیمت ۸۹ میلیون دلار فروخته می شود.

به نقل از فیگارو، عمارت فیلم «پدرخوانده» برای فروش به قیمت ۸۹ میلیون دلار (نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان) گذاشته شده است.

مالک این عمارت باشکوه به دلیل قرار گرفتن در آستانه ورشکستگی، توسط دادگاهی در آمریکا وادار شده تا این خانه مجلل در بورلی هیلز کالیفرنیا را بفروشد.

این اقامتگاه، دارای دو استخر شنا، یک زمین تنیس و یک سالن بیلیارد است و زیربنای آن ۳ هزار متر مربع و زمینش ۱٫۴ هکتار است. این خانه مجلل که در قلب منطقه اعیان نشین بورلی هیلز واقع است در سال ۱۹۲۷ بنا شده است.

ویلیام راندولف هرست تاجر مشهور آمریکایی که زندگی اش سوژه فیلم «همشهری کین» شد، مالک اولیه این خانه با سبک معماری مدیترانه ای بوده است.

جان اف. کندی رییس جمهوری سابق آمریکا و همسرش نیز در سال ۱۹۵۳ ماه عسل خود را در این خانه گذرانده بودند.

با وجود نام هایی چون کندی و هرست، این خانه مجلل بیشتر به واسطه فیلمبرداری چندین سکانس فیلم مهم «پدرخوانده» (۱۹۷۲) ساخته فرانسیس فورد کوپولا و با بازی مارلون براندو و آل پاچینو شناخته می شود. یکی از به یادماندنی ترین لحظات فیلم «پدرخوانده» که در این خانه فیلمبرداری شده مربوط به صحنه موسوم به «سر اسب» است، جایی که سرِ خونی یک اسب روی تختخواب کاراکتر تهیه کننده فیلم «جک والتز» با بازی جان مارلی قرار دارد.

لئونارد راس صاحب فعلی این خانه از سال ۱۹۷۶ به این طرف چندین بار پیش از این قصد فروش این عمارت را داشته است، این خانه یک بار در سال ۲۰۰۷ به قیمت ۱۶۵ میلیون دلار، یک بار نیز در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۱۹۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد که البته هیچگاه خریداری پیدا نکرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار