رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شب گذشته دومین برنامه رمضانی «دعوت»، روایت‌گر ماجرای عاشقانه‌ای شد که بالاخره به سرانجام رسید. شب گذشته (پنجشنبه ۲۶ فروردین)، دومین برنامه رمضانی «دعوت» پخش شد و قصه عشقی را روایت کرد که لیلی و مجنونش ۳۲ سال طول کشید به یکدیگر برسند. کیومرث تیموری، داماد ۵۰ ساله درباره قصه عشقش گفت: «در هفت سالگی […]

شب گذشته دومین برنامه رمضانی «دعوت»، روایت‌گر ماجرای عاشقانه‌ای شد که بالاخره به سرانجام رسید.

شب گذشته (پنجشنبه ۲۶ فروردین)، دومین برنامه رمضانی «دعوت» پخش شد و قصه عشقی را روایت کرد که لیلی و مجنونش ۳۲ سال طول کشید به یکدیگر برسند.

کیومرث تیموری، داماد ۵۰ ساله درباره قصه عشقش گفت: «در هفت سالگی متوجه شدم که دختر عمه‌ام را برای من نشان کرده‌اند. این در ذهن من مانده بود و همیشه فکر می‌کردم نامزد دارم.»

وی افزود: «منتظر بزرگ شدن دختر عم‌ ام بودم تا با هم زندگی کنیم، اما قصه این‌گونه رقم نخورد و اتفاقات تلخ و سختی را سپری کردیم. نهایتاً سال ۶۸ خانواده‌ام به خواستگاری دخترعمه ام رفتند، اما به علت مشکلات خانوادگی، جواب درستی به خانواده من داده نشد و ما ۳۲ سال بعد با هم ازدواج کردیم!»

تیموری ادامه داد: «هر شب خواب می‌دیدم عروسی‌ام است. الان باید عروسی بچه‌ام باشد! ۵۰ سالم است و جوانی‌ام از دست رفته است.»

عروس خانم هم در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «من خواستگار زیاد داشتم، ولی کیومرث‌ جلوی آن‌ها را می‌گرفت!»

تیموری در این باره گفت: «می‌رفتم به خواستگارها می‌گفتم این خانم نامزد من است حق ندارید خواستگاری‌اش کنید. حتی یک بار من را بازداشت کردند و زندان رفتم.»

عروس خانم گفت: «در این سال‌ها همیشه فکر می‌کردم که روزی با هم ازدواج می‌کنیم و صاحب بچه می‌شویم.»

تیموری درباره اینکه چرا ۳۲ سال برای وصال به دختر مورد علاقه اش صبر کرده است، گفت: «دوستش داشتم و نمی‌توانستم فرد دیگری را دوست داشته باشم. پیشنهاداتی هم برای ازدواج داشتم، اما دختر عمه‌ام در قلب من بود.»

عروس خانم هم گفت: «وقتی کیومرث به خاطر من حتی زندان را هم تحمل کرد، گفتم حتما باید با او ازدواج کنم!»

تیموری گفت: «بیش از ۳۰ سال بارها خواستگاری‌اش کردم و به من گفتند نه! سرانجام با وساطت بزرگان قوم، ما به هم رسیدیم. حدود ۲۰۰ نفر واسطه شدند و دخترعمه ام را برایم خواستگاری کردند.»

ویژه‌برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و با اجرای حجت‌الاسلام محمد برمایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امسال با حفظ رسالت ذاتی خود یعنی پرداختن به مبحث مهم خانواده و با رویکرد اصلی نگاه ویژه به خاندان و بزرگ خاندان ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۱۵ پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار