رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امیلیا کلارک در حال مذاکره برای بازی در اولین پروژه مارولی خود با نام «هجوم مخفی» است. به نقل از ورایتی، امیلیا کلارک در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم مارولی «هجوم مخفی» است. این فیلم که یک اثر اوریجینال و اصیل است توسط کمپانی مارول در مشارکت با دیزنی ساخته می شود. نقش ستاره سریال «بازی […]

امیلیا کلارک در حال مذاکره برای بازی در اولین پروژه مارولی خود با نام «هجوم مخفی» است.

به نقل از ورایتی، امیلیا کلارک در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم مارولی «هجوم مخفی» است. این فیلم که یک اثر اوریجینال و اصیل است توسط کمپانی مارول در مشارکت با دیزنی ساخته می شود.

نقش ستاره سریال «بازی تاج و تخت» در این فیلم کمپانی مارول مشخص نیست با این حال این اولین تجربه بازیگر نقش مادر اژدها در دنیای فیلم های مارول است.

کلارک در این فیلم به دیگران بازیگران فیلم یعنی ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون و کینگزلی بن آدیر و الیویا کلمن اضافه می شود.

کمپانی مارول از توضیح درباره پیوستن امیلیا کلارک به این فیلم اجتناب کرده است. نماینده کلارک نیز درباره پیوستن این بازیگر به فیلم «هجوم مخفی» توضیحی ارائه نداده است.

در «هجوم مخفی» که یکی از چندین همکاری مارول و دیزنی خواهد بود، ساموئل ال. جکسون دوباره به نقش نیک فیوری برگشته است، مندلسون نیز نقش خود در فیلم «کاپیتان مارول» را دوباره بازی می کند.

«هجوم مخفی» داستان گروهی از موجودات فضایی را که سالهاست به زمین نفوذ کرده اند، دنبال می کند.

امیلیا کلارک در طول دوران بازیگری اش چهار بار برای حضور در نقش دنریس تارگرین در سریال «بازی تاج و تخت» نامزد جایزه امی شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار