رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

«شهربانو» درباره یک مادر خطاکار است که براساس یک اتفاق محکوم به تحمل حبسی طولانی مدت گردیده به نحوی که در نبودش رویدادهای بسیاری درباره فرزندانش واقع شده است. در این فیلم حول ماجراها بر محور کاراکتری است که فیلمساز تعمداً از ارائه آن حذر می کند و بر این مبنا راه را بر تعابیر […]

«شهربانو» درباره یک مادر خطاکار است که براساس یک اتفاق محکوم به تحمل حبسی طولانی مدت گردیده به نحوی که در نبودش رویدادهای بسیاری درباره فرزندانش واقع شده است.
در این فیلم حول ماجراها بر محور کاراکتری است که فیلمساز تعمداً از ارائه آن حذر می کند و بر این مبنا راه را بر تعابیر و تفاسیر متعدد باز می نماید. شهربانو از دغدغه ها، نگرانی ها و بیم و امیدهای مادری حکایت می کند که علی رغم همه اشتباهاتش اما همچنان برای سرو سامان بخشیدن به زندگی فرزندانش از هیچ تلاشی فروگذار نیست.


شخصیت مادر با درک و شناخت فیلمساز که خود نیز یک زن محسوب می شود و به مدد انتخاب درست بازیگر فرشته صدر عرفایی و جنس و نوع بازی او تا حد قابل قبولی زنده و باورپذیر از کار درآمده است.
شاید بتوان کسرت مسائل و مشکلات هریک از فرزندان را به عنوان یکی از پاشنه آشیل های اثر محسوب نمود که جای خالی یک فرزند با شرایط زندگی مناسب را هم با وجود همه این نا به سامانی ها شاهد بود.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار