رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش که در بسته «۱۸۰ دقیقه از یک قرن» در هنروتجربه اکران شده است، از جشنواره سائوپائولو جایزه گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از هنروتجربه به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود،موفق به کسب جایزه ویژه آگاهی افکارعمومی […]

فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش که در بسته «۱۸۰ دقیقه از یک قرن» در هنروتجربه اکران شده است، از جشنواره سائوپائولو جایزه گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از هنروتجربه به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود،موفق به کسب جایزه ویژه آگاهی افکارعمومی حول مسائل و مشکلات مهاجران شد. این جایزه به فیلم‌نامه این فیلم به نویسندگی  حسین ترک جوش و شیما اسماعیلی تعلق گرفت.

این فیلم کوتاه تاکنون در جشنواره‌های معتبری در سراسر جهان از جمله کن فرانسه، برلین، ایتالیا، نیویورک، کانادا، بمبمئی، توکیو و سه جشنواره برزیلی حضور داشته است و موفق به دیافت ۹ جایزه شده‌است. از جمله این جوایز می‌توان به جایزه بهترین فیلم  و بهترین بازیگری از جشنواره «گیمفا» برزیل، نامزدی در ۹ بخش از جشنواره «GIMFA» برزیل، بهترین فیلم جشنواره فیلم «توایلایت» توکیو ژاپن ۲۰۲۰، جایزه بهترین نویسندگی مشترک به حسین ترک جوش و شیما اسماعیلی و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای اودین روشن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار