رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«مکالمات» و «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» از ۱۲ خرداد در صفحه «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، فیلم سینمایی «مکالمات» به کارگردانی رضا رزم، نویسندگی رضا رزم، سبحان حسین آبادی و تهیه‌کنندگی نفیسه‌السادات قمی و فیلم سینمایی «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» […]

«مکالمات» و «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» از ۱۲ خرداد در صفحه «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، فیلم سینمایی «مکالمات» به کارگردانی رضا رزم، نویسندگی رضا رزم، سبحان حسین آبادی و تهیه‌کنندگی نفیسه‌السادات قمی و فیلم سینمایی «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» به کارگردانی و نویسندگی فیلم نامه مجتبی اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی از ۱۲ خردادماه در صفحه ویژه «هنروتجربه» اکران آنلاین می‌شود.

فیلم سینمایی «مکالمات» به مدت زمان ۱۰۲ دقیقه داستان بیژن است که تنها زندگی می‌کند و مجرد است. او دانش‌آموخته فیزیک و به تدریس مشغول است و مدتی است که می‌خواهد دلیل اصلی این را ‌که چرا از نگاه دیگران انسان موفقی نیست در خودش پیدا کند.
مرتضی خدمت‌لو، سونیا نبی، نوید برادران، حمید رضا سام خانیانی، ابراهیم گله دارزاده، منصوره کارون، جمال کامران شورجه، علی جانب الهی، گلنوش قهرمانی، مسیح نوروزی، حمید کلانتری، مینا مقامی زاده، نوید اسدی ازیگران «مکالمات» هستند.

فیلم سینمایی «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» به کارگردانی و نویسندگی فیلم نامه مجتبی اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی به مدت ۹۸ دقیقه دیگر فیلمی است که به عنوان اثری جدید به اکران آنلاین «هنروتجربه» می‌پیوندد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آخر هفته‌ها، خانه شهره پاتوق دوستان اوست. از این میان آقای «این» – مردی بسیار چاق – یک شب در توالت خانه می‌میرد. آن‌ها تلاش می‌کنند جنازه او را از داخل توالت بیرون بکشند. مشکل دوم بیرون بردن جسد او از خانه است. هاله یکی از دوستان شهره راه حلی برای این کار دارد. پیرمردِ صاحب خانه اما برای بازدید از راه می‌رسد…»
شهره موسوی، امین پناهی، رامین سامانی، اسماعیل سلمانی، سمانه قاسمی، محمد شیشه فروش، مرتضی ریحانی بازیگران «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند» هستند.
اکران آنلاین هنروتجربه اواخر بهمن‌ماه با دو مستند «کودتای ۵۳» ساخته تقی امیرانی و «قصه بولوار» ساخته داود اشرفی در هاشور آغاز شد و با آغاز سال ۱۴۰۰ سه فیلم «چی چکا» ساخته رها فریدی، «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و «وقتی پروانه شدم» ساخته آرش زارع به آن‌ها اضافه شد. سپس مستند «خنده در تاریکی» ساخته مژگان خالقی، «شهر سوخته» ساخته ناصر پویش و «کیارستمی و عصای گمشده» ساخته محمودرضا ثانی از چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به نمایش آنلاین درآمدند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار