رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

روابط عمومی فیلیمو با ارسال اطلاعیه‌ای به توضیح جزئیات پیش آمده برای سریال “می‌خواهم زنده بمانم” پرداخت. به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ در متن این اطلاعیه آمده است: با اعلام نظر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال می‌خواهم زنده بمانم، به دستور ساترا پخش این سریال برای بررسی […]

روابط عمومی فیلیمو با ارسال اطلاعیه‌ای به توضیح جزئیات پیش آمده برای سریال “می‌خواهم زنده بمانم” پرداخت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ در متن این اطلاعیه آمده است: با اعلام نظر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال می‌خواهم زنده بمانم، به دستور ساترا پخش این سریال برای بررسی این دغدغه‌ها متوقف شد.

در ادامه و با همکاری موسسه ناجی هنر، ساترا و عوامل سازنده این سریال، جلسات متعددی برای بررسی نقطه نظرات ناجا برگزار شد که خوشبختانه با سعه صدر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بررسی همدلانه موضوع، ابهامات موجود در این سریال مرتفع شد.

قطعا عوامل سازنده، نسبت به خدمات گسترده کمیته انقلاب اسلامی در دهه بحرانی شصت که با فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها و منافقان روزگار تلخ و سختی را به مردم شریف ایران تحمیل کردند، حساسیت ویژه‌ای دارند و فداکاری این ارگان در ابتدای انقلاب و در ادامه نیروی انتظامی در سال‌های پس از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.

در دل سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اتفاقات و ماجراها تنها بر اساس ضرورت های روایت داستانی ساخته و پرداخته شده است و این مجموعه قصد ندارد بستر تاریخی فضا و وقایعی که داستان در آن رخ می دهد را بطور کامل بازنمایی کند. اشارات صورت گرفته در مجموعه حاضر به سازمان «کمیته‌ انقلاب اسلامی» تنها به ضرورت داستانی بوده و نافی خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی نمی باشد. لذا هر گونه تشابه اسامی، وقایع و آدم‌ها تخیلی است و تنها به ضرورت روایت داستان خلق شده‌اند. هر داستان و روایت تقابل خیر و شر را توامان دارد و این داستان نیز از این ماجرا دور نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار