رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مستند «آماندا» به کارگردانی علی صلح جو در حال تصویربرداری است. مستند پژوهشی «آماندا» در جاده نوین ریلی ابریشم با پیوند های تاریخی در استان گلستان به نویسندگی و کارگردانی علی صلح جو و تهیه کنندگی سید مهدی میرفخرایی در حال تولید و تصویربرداری است. «آماندا» در این ره گذر تاریخی از بازسازی مسیر جاده […]

مستند «آماندا» به کارگردانی علی صلح جو در حال تصویربرداری است.

مستند پژوهشی «آماندا» در جاده نوین ریلی ابریشم با پیوند های تاریخی در استان گلستان به نویسندگی و کارگردانی علی صلح جو و تهیه کنندگی سید مهدی میرفخرایی در حال تولید و تصویربرداری است.

«آماندا» در این ره گذر تاریخی از بازسازی مسیر جاده ابریشم و اهمیت آن در امور فرهنگی و بازرگانی با ساختاری نوین از شرق آسیا تا غرب اروپا و همچنین حوزه خلیج فارس ایران روایت می کند.

تولید مستند آماندا با موضوع جاده ابریشم در مسیر استان های خراسان، گلستان، سمنان، تهران، آذربایجان، استان فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان با محوریت فرهنگ عامه، مشاغل، صنایع دستی، گردشگری به نویسندگی و کارگردانی علی صلح جو و تهیه کنندگی سید مهدی میرفخرایی در حال تولید است.

علی صلح جو در کارنامه خود فیلم های مستندی چون «کارشناسی تعزیه عاشورا»، «مژده ای دل»، «یزله»، «گلی و گل آقا» و تله فیلم «منشی موقت» دارد.

منبع: موج

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار