رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

شبکه تلویزیونی «شما» همزمان با فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری ویژه برنامه انتخاباتی «ایران جان» را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است. به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها سازمان صدا و سیما، شبکه «شما» ویژه برنامه «ایران جان» را همزمان با ۲۸ خرداد و طی ارتباط مستقیم با همه مراکز استانی […]

شبکه تلویزیونی «شما» همزمان با فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری ویژه برنامه انتخاباتی «ایران جان» را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها سازمان صدا و سیما، شبکه «شما» ویژه برنامه «ایران جان» را همزمان با ۲۸ خرداد و طی ارتباط مستقیم با همه مراکز استانی روی آنتن می‌برد.

این برنامه روز جمعه ۲۸ خرداد از لحظه نخست و آغازین شروع فرآیند رأی‌گیری آغاز و تا حوالی ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

«ایران جان» شامل اجرا و گفت‌وگوهای استودیویی در تهران و ارتباط با مراکز استانی صدا و سیما و پوشش لحظه‌ای حضور مردم پای صندوق‌های رأی است؛ بر این اساس ارتباط نخست با مرکز آبادان و از ساعت ۷ برقرار می‌شود و این روند در قالب زمان‌بندی صورت گرفته به صورت ارتباط‌ های ۱۰ دقیقه‌ای با دیگر مراکز ادامه می‌یابد.

گفت‌وگو با چهره‌های شاخص استان‌ها، مردمی که پای صندوق‌های رأی در اقصی نقاط کشور حاضر شده‌اند، سرودها و نماهنگ‌های ملی و میهنی، موسیقی فولکلور و بومی همراه با تصاویری از چهارگوشه ایران زمین و نمایش حضور باشکوه مردم برای مشارکت در تعیین مدیریت اجرایی کشور و شهرها و روستاهای مختلف، بخش‌های مختلف این برنامه و ارتباط با مراکز را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار