رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تصمیم گیری جهت مصوب کردن حمایت از بسته پیشنهادی شورای صنفی نمایش به جلسه آینده کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما موکول شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در آخرین جلسه کارگروه کرونا در سینما پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران دو فیلم با […]

تصمیم گیری جهت مصوب کردن حمایت از بسته پیشنهادی شورای صنفی نمایش به جلسه آینده کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما موکول شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در آخرین جلسه کارگروه کرونا در سینما پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران دو فیلم با قابلیت کشاندن مردم به سالن های سینما توسط مرتضی شایسته دبیر این شورا مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد این پیشنهاد در شورای صنفی نمایش کاملتر شود و در جلسه فوق العاده کارگروه در هفته آینده تصمیم گیری شود.

در این جلسه حسین انتظامی از سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بابت پیگیری اختصاص وام ۴ درصدی جهت تسویه بدهی سینماها به دفاتر پخش قدردانی و درخواست کرد موانع اداری تنها سینمای باقیمانده در این لیست نیز با وجود اتمام مهلت مقرر انجام شود.

همچنین گزارشی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی در خصوص پرداخت حمایت های کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما طی ماه های فروردین و اردیبهشت ارئه شد و حیدری خلیلی از پرداخت ۲۱ میلیارد ریال اردیبهشت ماه تا پایان هفته و ۳۵ میلیارد ریال فروردین ماه تا پایان تیرماه طبق لیست منتشر شده خبر داد.

در ادامه رییس سازمان سینمایی بر انتشار جزییات حمایت های ستاد کرونا در سال گذشته مانند دو ماهه ابتدای امثال طی روزهای آینده تاکید کرد.

سعید رجبی فروتن، محمد رحمتی، منوچهر شاهسواری، محمد قاصد اشرفی، محمدرضا فرجی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار