رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • چهارشنبه 2 تیر 1400 - 14:09
  • کد خبر : 70861
  • تئاتر
  • چاپ خبر : برنامه جدید تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه تئاتر شهر با پایان گرفتن اجراهای فصل بهار این مجموعه اعلام شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، با نزدیک شدن به دور پایانی اجراهای فصل بهار مجموعه تئاتر شهر، برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه اعلام شد. در تالار […]

برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه تئاتر شهر با پایان گرفتن اجراهای فصل بهار این مجموعه اعلام شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، با نزدیک شدن به دور پایانی اجراهای فصل بهار مجموعه تئاتر شهر، برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه اعلام شد.

در تالار اصلی نمایش «دکترنون» بر اساس رمان «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به نویسندگی شهرام رحیمیان، کارگردانی هادی مرزبان و بازی مهدی فخیم‌زاده، صدرالدین زاهد، شیوا مکی نیان، شیرین بینا و کامبیز امینی از مرداد ماه سال جاری روی صحنه خواهد رفت.

در تالار چهارسو نمایش «افسانه ببر» به نویسندگی داریو فو و کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد از اواسط تیر ماه میزبان علاقه مندان تئاتر است.

«داستان باغ وحش» به نویسندگی ادوارد آلبی عنوان دیگر نمایش جدیدی است که از اوایل تیر ماه به کارگردانی مهدی پاشایی و بازی مهدی زمین پرداز، بهار نوحیان مهدی پاشایی و طراحی صحنه میثم نویریان در تالار قشقایی به پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

نمایش «تن ها» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) امیررضا حشمی پور، محمد جواد هاشمی، فرزاد تجلی، فردین شاه حسینی، هادی شیخ الاسلامی، حسین عارف، آرمان میرزایی، حامد نساج بخارایی و محمد نیازی هم از اوایل تیر ماه در تالار سایه به صحنه می رود.

اجرای این آثار نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار