رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» از جزییات تولید این سریال و ادامه تصویربرداری آن در لاهیجان خبر داد. بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» که این روزها به کارگردانی داریوش یاری در حال ساخت است بیان کرد: عوامل سریال «در کنار پروانه‌ها» این روزها در لاهیجان در حال تصویربرداری هستند و حدود ۲ […]

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» از جزییات تولید این سریال و ادامه تصویربرداری آن در لاهیجان خبر داد.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» که این روزها به کارگردانی داریوش یاری در حال ساخت است بیان کرد: عوامل سریال «در کنار پروانه‌ها» این روزها در لاهیجان در حال تصویربرداری هستند و حدود ۲ ماه است که تولید کار در شمال کشور پیش می‌رود.

وی با اشاره به تغییر لوکیشن در این سریال اظهار کرد: لوکیشن اصلی سریال روستایی در لاهیجان است و بعد از آن اوایل مرداد، عوامل به تهران می‌آیند.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و قصه درباره تغییر و تحول شخصیتی است که نقش او را سامرند معروفی بازی می‌کند.

مفید درباره این سریال که با فضای محرمی تولید می‌شود و تمایز آن با دیگر قصه‌های محرمی عنوان کرد: این کار فضایی خانوادگی دارد و بیشتر روی تغییر و تحول قهرمان داستان متمرکز شده است.

وی درباره بازه تولید و پخش سریال نیز گفت: تولید سریال تا مهرماه طول می‌کشد و از آنجایی که پخش ما از ۱۵ شهریور است تصویربرداری ممکن است همزمان با پخش هم ادامه داشته باشد.

داستان این سریال درباره جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون سامرند معروفی، برزو ارجمند، وحید رحیمیان، نگار عابدی، شهین تسلیمی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، الناز اسماعیلی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

«در کنار پروانه‌ها» مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما برای ایام محرم خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار