رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آهنگ جدید همایون شجریان، به نام «یک نفس آرزوی تو» منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، از جدیدترین اثر همایون شجریان، همزمان با انتشار قسمت نوزدهم سریال می خواهم زنده بمانم رونمایی شد. این قطعه با عنوان «یک نفس آرزوی تو» قطعه جدید سریال «می‌خواهم زنده بمانم» است که همزمان […]

آهنگ جدید همایون شجریان، به نام «یک نفس آرزوی تو» منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، از جدیدترین اثر همایون شجریان، همزمان با انتشار قسمت نوزدهم سریال می خواهم زنده بمانم رونمایی شد.

این قطعه با عنوان «یک نفس آرزوی تو» قطعه جدید سریال «می‌خواهم زنده بمانم» است که همزمان با پخش قسمت نوزدهم سریال پخش می‌شود. همایون شجریان این قطعه را با شعری از کمال جعفری امام‌زاده خوانده است.

شجریان پیش از این دو قطعه برای این سریال خوانده که روی تیتراژ سریال پخش شده است.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی با حضور افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه‌خواه و بهاره کیان افشار در سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آواز: همایون شجریان
آهنگ کلام: سعید فرج پوری
موسیقی و تنظیم: غلامرضا صادقی
شاعر: کمال جعفری امام‌زاده

نوازندگان:
سه تار: همایون شجریان
سنتور: مهیار طریحی
گیتار: نوید زمردی
اجرای سازهای الکترونیک، ضبط، میکس و مسترینگ: غلامرضا صادقی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار