رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مدیر شبکه پنج سیما تأکید دارد که مجری “سلام تهران” بدون هماهنگی با سردبیر و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخته است. برنامه “سلام تهران” و پلاتوی قدسیه صالحی خانم مجری در فضای مجازی واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است. وقتی قدسیه صالحی در جریانِ قطعی برق این چنین به کنایه می‌گوید: […]

مدیر شبکه پنج سیما تأکید دارد که مجری “سلام تهران” بدون هماهنگی با سردبیر و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخته است.

برنامه “سلام تهران” و پلاتوی قدسیه صالحی خانم مجری در فضای مجازی واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است. وقتی قدسیه صالحی در جریانِ قطعی برق این چنین به کنایه می‌گوید: “چه کاری است همین الان دولت را تحویل بدهید!” سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما درباره این اتفاق و توبیخ خانم مجری توضیحاتی داد: «شبکه پنج سیما به عنوان عضوی کوچک از خانواده دغدغه‌مند رسانه ملی، همدلی با مردم شریف و رشید کشور را افتخار دانسته و انعکاس مشکلاتشان را وظیفه خود می‌داند. در روزهای اخیر که قطع بی‌برنامه برق مشکلات فراوانی را بر مشکلات جاری مردم افزوده و فرصت را برای دشمنان قسم خورده ایران عزیز مهیا کرده تا کلیت نظام را به ناکارآمدی متهم کنند، وظیفه رسانه‌ای حکم می‌کند زبان گویای مردم و پل ارتباطی آن‌ها با مسئولان باشد. بدون تردید ادای این وظیفه باید حرفه‌ای، هوشمندانه و به دور از عواطف و هیجانات فردی باشد.» او درباره مجری برنامه “سلام تهران” و حواشی که در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: «خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است ، در برنامه “سلام تهران”، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.»

منبع: سینماپرس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار