رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رضا یاری مشاور کارگردان وتدوینگر فیلم کوتاه «پتیان وخرس» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: این فیلم داستان خانواده ای است که در روستایی دور افتاده زندگی می کنند و مرد خانواده برای تامین نیازهای زن و بچه خود و کار به شهر می رود.بعد از مدتی […]

رضا یاری مشاور کارگردان وتدوینگر فیلم کوتاه «پتیان وخرس» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: این فیلم داستان خانواده ای است که در روستایی دور افتاده زندگی می کنند و مرد خانواده برای تامین نیازهای زن و بچه خود و کار به شهر می رود.بعد از مدتی زن خانواده متوجه می شود که آذوقه خانه کم می شود. یک روز که زن (صنم) در حال پخت نان بود در می یابد که موجودی رو به رویش ایستاده و در حال تماشای اوست. انگار از او طلب نان می کند که دستی او را به داخل طویله می برد. ناگهان همهمه ای درون روستا می افتد که نوجوانی در جنگل گم شده و خرس او را از بین برده است و همه مردان روستا برای پیدا کردن نوجوان به سمت جنگل می روند و اتفاق هایی که در این میان رخ می دهد.

وی در ادامه افزود: خدا رو شکر به مشکل خاصی برخورد نکردیم، اما یه سری مشکلات جزئی بود، اعم از پیدا کردن  لوکشین های مورد نیاز و تصویربرداری در لوکیشن و نیز تهیه تجهیزات مورد نیاز برای تصویربرداری و پیدا کردن بازیگرانی که توانایی بازی در چینین ژانری را داشته باشند.

این کارگردان هدف از ساخت فیلم را اینچنین عنوان کرد و گفت: خیلی مواقع انسان ها می توانند بدتر و خطرناک تر از موجودات زمینی و فرازمینی باشند و می شود این را در نظر گرفت که بعضی وقت ها ما نسبت به یک سری موجودات که در تخیل انسان نمی گنجد می توانیم خطرناک تر باشیم. در واقع این فیلم متفاوت در ژانر وحشت با در نظر گرفتن معیارهای دینی و اسلامی است.

عواملی که در فیلم کوتاه «پتیان وخرس» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده و کارگردان: محمد پروده، تهیه کننده: سعیدعباسی مشاور کارگردان: رضا یاری، مدیرتصویربرداری: حمیدرضاصدقی، مدیرتولید: کیوان رضایی، طراح صحنه ولباس: نوید شیخ محمدی، دستیارکارگردان: داودموسوی، طراح گریم: امیرحسین میرزائیان و بازیگران: فاطمه شکری، مریم شهبازی و محمدپورا، صبافدای، نویدشیخ محمدی، حسین زینعلی، شاهین نوروزیان، محمدمرادی، حسین امیرخانی، با هنرنمای نوجوانان غزل رضایی و آیناز قاسمی و تدوین: رضایاری

سینماخانه/ خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار