رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 30 تیر 1400 - 14:07
  • کد خبر : 72561
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فراخوان نخستین جشنواره سراسری مونولوگ «مهرِ واله» منتشر شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فراخوان نخستین جشنواره سراسری مونولوگ «مهرِ واله» باهدف ایجاد جریان مولد در هنرهای نمایشی، کشف و معرفی استعدادهای پنهان و نوظهور نمایش و اشاعه و تصریح ابعاد مختلف تعلیمی و پرورشی خود در سراسر کشور منتشر شد. علاقمندان به شرکت در این جشنواره از سراسر کشور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فراخوان نخستین جشنواره سراسری مونولوگ «مهرِ واله» باهدف ایجاد جریان مولد در هنرهای نمایشی، کشف و معرفی استعدادهای پنهان و نوظهور نمایش و اشاعه و تصریح ابعاد مختلف تعلیمی و پرورشی خود در سراسر کشور منتشر شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره از سراسر کشور می‌توانند با تحویل سه نسخه فیلم از خوانش یا اجرای آثار خود به علاوه فایل پی.دی.اف متن اثر در قالب لوح فشرده و پر نمودن فرم تقاضای شرکت در جشنواره، ثبت نام خویش در دبیرخانه این رویداد را به انجام رسانند.

آثار برگزیده در دو بخش «بازیگری» و «کارگردانی» نیز به ترتیب اول تا سوم تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی دریافت خواهند کرد؛ همچنین در بخش‌های «نمایشنامه‌نویسی»، «آهنگسازی»، «طراحی لباس» و «طراحی صحنه» به انتخاب هیأت داوران یک برگزیده معرفی خواهد شد که تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال دریافت خواهند کرد.تمامی آثار راه‌یافته به جشنواره مبلغ بیست‌ میلیون ریال به عنوان ورودی دریافت خواهند کرد.

اولین جشنواره تک‌گویی «مهرِ واله» از ۱ مردادماه آغاز خواهد شد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ مردادماه می‌توانند از طریق سایت رسمی و یا حضور در خانه نمایش مهرگان اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار