رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کارگران شاغل در برادوی در هنگام بازگشایی سالن های تئاتر در آمریکا مجبور هستند، واکسینه شوند. به نقل از ورایتی، در هنگام بازگشایی سالن های تئاتر برادوی در فصل پاییز امسال، کارگران شاغل در تئاترهای آمریکا مجبور هستند همگی واکسینه شوند. انجمن حقوق بازیگران و اتحادیه برادوی روز پنجشنبه ۲۹ جولای سر پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی سالن های تئاتر […]

کارگران شاغل در برادوی در هنگام بازگشایی سالن های تئاتر در آمریکا مجبور هستند، واکسینه شوند.

به نقل از ورایتی، در هنگام بازگشایی سالن های تئاتر برادوی در فصل پاییز امسال، کارگران شاغل در تئاترهای آمریکا مجبور هستند همگی واکسینه شوند.

انجمن حقوق بازیگران و اتحادیه برادوی روز پنجشنبه ۲۹ جولای سر پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی سالن های تئاتر در آمریکا به توافق رسیدند. طی این توافق واکسن برای نیروهای کار در برادوی (به جز افرادی که به دلیل سن و سال یا وضعیت جسمانی شرایط دریافت واکسن را ندارند.) اجباری اعلام شد. ضمنا از کارکنان در برادوی هر هفته باید آزمایش کرونا صورت بگیرد.

مری مک کال مدیر انجمن حقوق بازیگران که متشکل از ۵۱ هزار بازیگر و مدیر حرفه ای در تئاتر است درباره این تصمیم گفت: این اتفاق مرحله مهمی در مسیر بازگشت ایمن همه اعضا به کار است.

چراغ سالن های تئاتر برادوی از ۱۲ مارس ۲۰۲۰ به این طرف خاموش بوده است، حالا قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال این سالن ها با ظرفیت کامل بازگشایی شوند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار