رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پخش مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان» به‌ کارگردانی حمید لبخنده و بازی مهدی هاشمی، از جمعه (۲۲ مرداد) در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان» پس از پایان پخش سریال «گمشدگان»، از جمعه هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه اپیزودیک محصول سال ۱۳۸۶ است و تهیه‌کنندگی آن را […]

پخش مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان» به‌ کارگردانی حمید لبخنده و بازی مهدی هاشمی، از جمعه (۲۲ مرداد) در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «کارآگاهان» پس از پایان پخش سریال «گمشدگان»، از جمعه هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه اپیزودیک محصول سال ۱۳۸۶ است و تهیه‌کنندگی آن را مهران مهام و ایرج محمدی بر عهده داشته‌اند.

«کارآگاهان» را مسعود بهبهانی‌نیا بر اساس داستان‌های واقعی این‌طور نوشته است: سرگرد ثنایی، افسر عالی‌رتبه آگاهی است که با حضور سروان رحیمی، سروان صبا، ستوان بوشهری و ستوان منادی گروه تجسسی را تشکیل می‌دهد.سروان رحیمی، سابقه شغلی بالایی دارد و در آستانه بازنشستگی است، سروان صبا تنها افسر زن گروه است و نامزدش با شغل او به‌عنوان یک زن در دایره جنایی مخالف است. ستوان بوشهری و ستوان منادی نیز افسران جوانی هستند که به تازگی از شهرستان به تهران منتقل شده‌اند. پرونده‌های مختلفی به این گروه ارجاع داده می‌شود و سرگرد ثنایی و سایر اعضای…

علاوه بر مهدی هاشمی، روشنک عجمیان، اکبر زنجانپور، کامران تفتی، شهرام ابراهیمی، رضا خندان، زهره فکورصبور، شراره رخام و مجید شهریاری بازیگران ثابت این سریال هستند.

«کارآگاهان» قرار است هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن برود. در ساعت‌های یک بامداد و ۹ صبح روز بعد هم بازپخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار